Βραχομορφές φαίνεται να έχουν κατασκευασθεί τεχνητά για κατάδειξη περιοχών

ύπαρξης τελλουριακών ρευμάτων.

 

 Σε περιοχές ύπαρξης τελλουριακών ρευμάτων φαίνεται να έχουν  κατασκευασθεί με άγνωστη σε μας τεχνολογία >>Δες περισσότερα σε πολύ μακρινούς

 χρόνους, χαρακτηριστικές ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΕΣ. Παριστούν μορφές νεφελήμ και τεράτων που εκείνοι δημιούργησαν. Βέβαια να μη μας διαφεύγει ότι κάποια

 γένη νεφελήμ μπορούσαν να πάρουν όποια μορφή ήθελαν.

Οσον αφορά τώρα τα ‘τελλουριακά ρεύματα , είναι ενεργειακές περιοχές, παρουσιάζουν  ηλεκτρική τάση, κινούνται δε υπόγεια ή μέσω της θάλασσας αλλά

και στην επιφάνεια της γης. Παρουσιάζουν εξαιρετικά χαμηλή συχνότητα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να παραγάγουν ρεύμα χαμηλής τάσης

με τη βοήθεια της γήινης μπαταρίας (ΗΠΑ, τηλέγραφος). Τελλουριακά αποτελέσματα προκύπτουν επίσης από  καταιγίδες με κεραυνούς. Ο Νίκολα

Τέσλα γνώριζε καλά πώς να τα εκμεταλλεύεται. Στην αρχαία Ελλάδα γνώριζαν ότι πρόκειται για χωροχρονικά ασυνεχείς περιοχές (χωροχρονικά

τούνελ ή ‘σκουλικότρυπες’) και αποτελούσαν κυρίαρχες παραστάσεις σε όλους τους ναούς τους. Κάποιοι μυημένοι φαίνεται ότι τα

χρησιμοποιούσαν για να αυτοκινούν μηχανές – ρομπότ (Ταλός στην Κρήτη). Κατά τη Σοβιετική Ακαδημία Επιστημών, ο ομφαλός των Δελφών

απεικονίζει παγκόσμιο χάρτη ροής ισχυρότατων τελλουριακών ρευμάτων.

 

Σήμερα κάποια ψιονικά άτομα μπορούν να εντοπίσουν κάποια τελλουριακά ρεύματα με τη μέθοδο της ραδιοθεσίας (με χρήση εκκρεμούς), τα

ονομάζουν δε γεωπαθογόνες ζώνες. Τα ρεύματα αυτά είναι η αιτία της καρκινογέννεσης και πολλών τροχαίων ατυχημάτων. Ολη η τέχνη του

ΦΕΝΓΚ ΣΟΥΙ αναφέρεται σε αυτά τα ρεύματα. Πιθανότατα είναι οι φορείς μεταφοράς των βραχύβιων ραδιενεργών Rn (ραδονίων), από το

ραδιενεργό κέντρο του πλανήτη μας στην επιφάνεια της γης. Αυτοί που θα καταφέρουν να εντοπίζουν τα τελλουριακά ρεύματα και να

 εκμεταλλεύονται την ενέργειά τους, ίσως λύσουν επί μακρόν το ενεργειακό πρόβλημα του πλανήτη

 

Η άτυπη, μη κερδοσκοπική,  ερευνητική επιστημονική ομάδα του  ‘ΓΕΩΜΕΝΤΩΡΑ’ έχει αναπτύξει πολλές γενιές μηχανών που με χρήση

μικροηλεκτρονικής τεχνολογίας, εντοπίζουν τα τελλουριακά ρεύματα >>Δες περισσότερα. Η ομάδα αυτή έχει αναπτύξει και μικρές φορητές  συσκευές

που αποπυκνώνουν κάποια τελλουριακά ρεύματα >>Δες περισσότερα., ανακουφίζοντας τους ανθρώπους από πονοκεφάλους και ημικρανίες. 

Επίσης η ομάδα έχει εντοπίσει πολλές αρχαίες βραχομορφές σε περιοχές ύπαρξης τελλουριακών ρευμάτων http://www.cgri.gr/liuotrapezes.htm

 σε πολλά σημεία του πλανήτη.

 

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ  ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΔΥΟ ΤΕΤΟΙΩΝ ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΩΝ  Αναπαριστούν δύο παρόμοιες μορφές, προφανώς  βασιλέων (φέρουν στέμμα).

 

Η πρώτη από τις μορφές είναι ολόσωμη και φαίνεται να είναι 'δεμένη' στο βράχο,  θυμίζοντας ΈΝΤΟΝΑ τον μύθο του Τιτάνα Προμηθέα που 'εδέθη' σε βράχο

από τον Δία.  Ευρίσκεται στον αρχαιολογικό χώρο των ΜΥΚΗΝΩΝ, επί του βράχου δεξιά από το γνωστό αρχαιολογικό χώρο, καθώς εισερχόμαστε στην ύλη

των Λεόντων', δεξιά της χαράδρας. Οι εικόνες που παραθέτουμε θα σας οδηγήσουν εκεί εκ του ασφαλούς ...  Στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη

 γραμμή,  κύκλο εντοπίζεται η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα'.  Μπροστά σας απλώνεται ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ.

 

 

Η παρακάτω εικόνα είναι από δορυφόρο (GOGLE EARTH). Παριστάται η τοποθεσία που ευρίσκεται η βραχομορφή (7) μέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με

 διακεκομμένη  γραμμή,  κύκλο.  Η ευθεία κόκκινη γραμμή (5) παριστά την κατεύθυνση (αζιμούθιο) από το σημείο λήψης (2) της φωτογραφίας της

βραχομορφής (7) από το πάρκιν (1) του αρχαιολογικού  χώρου (6) των ΜΥΚΗΝΩΝ. O ΒΟΡΑΣ παρίσταται (4) με κόκκινο βέλος.  Στη δεξιά φωτογραφία

φαίνεται η απόσταση που έχει ληφθεί η φωτογραφία της συγκεκριμένης βραχομορφής (περίπου 425 μέτρα). 

 

 

Η παρακάτω εικόνα είναι πιό 'παραστατική'.   Η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα' διακρίνεται καθαράμέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη

 γραμμή,  κύκλο.  Αριστερά σας είναι ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ.  Το γιατί κανείς αρχαιολόγος δεν έχει παρατηρήσει μέχρι τώρα τη μορφή οφείλεται

σε πολλούς λόγους... Κυρίως στο ότι δεν υπάρχει φαντασία , παρά μόνο ότι διαβάζουμε σε αρχαία κείμενα που μας έχουν 'αποδεσμεύσει' κάποιοι

 - τα άλλα το Βατικανό  τα φιλάει καλά κάτω από τη γη - αλλά και στη φωτοσκίαση που πρέπει να είναι κατάλληλη για να 'φανεί'  το μνημείο....

Τα συμπεράσματα δικά σας ...

 

 

Παρακάτω παραθέτουμε 2 μεγενθυμένες, από υπολογιστή εικόνες , που αναφέρονται στην παραπάνω εικόνα, της βραχομορφής

 

  

 

Η γραφή του λήμματος ΜΥΚΗΝΕΣ είναι μάλλον λανθασμένη. Θα πρέπει να είναι ΜΗΚΥΝΕΣ εκ του  'μη Κύνες'  = όχι κύνες, δηλαδή όχι σκυλόμορφα όντα.

Τέτοια όντα υπήρχαν πριν τους κατακλυσμούς σε όλη την υδρόγειο.  Υπάρχουν αρκετά κείμενα αρχαίων Ελλήνων γεωγράφων που μιλούν για τα όντα αυτά.

 Μάλλιστα ο ο γεωγράφος Αγαθαρχίδης στο έργο  'Περίπλους' αναφέρει μέχρι και την ύπαρξη ΣΦΙΓΓΩΝ στις περιοχές του Ινδού ποταμού...  Το απίθανο

βέβαια είναι ότι τα περίεργα αυτά όντα έχουν τοιχογραφηθεί σε πάρα πολλούς χριστιανικούς ναούς.  Στο γένος των ΚΥΝΟΜΟΡΦΩΝ όντων ανήκει

και ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ,  ο γνωστός προστάτης των ταξιδευόντων !!! Ως εκ τούτου παρουσιάζεται σε εικόνες ως κυνόμορφος.  >>Δες περισσότερα.

 Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα όντα , όπως οι ΣΚΙΟΠΟΔΕΣ - ειχαν ενα τεράστιο υπερτροφικό πόδι το οποίο χρησιμοποιούσαν σαν ομπρέλα για να τους

  προφυλάσσει από τον ήλιο..- οι ΣΤΕΡΝΟΚΕΦΑΛΟΙ - δεν είχαν κεφάλι. τα μάτια και η μύτη ήταν στο στέρνο τους. εικόνα τους υπάρχει αγιογραφημένη

σε πολλές μονές. Σας παρουσιάζουμε μία τέτοια εικόνα από τη Μονή Γαλατάκι στη Β.Εύβοια. >>Δες περισσότερα. Υπάρχει επίσης ένα βιβλίο, ειδική έκδοση

της Μονής Κίκκου - η μεγαλύτερη στην Κύπρο- η οποία έχει εικόνες από τοιχογραφίες μονών που έχουν αποκλειστικά τέτοια τέρατα ...  

Απλά να σημειώσουμε εδώ ότι λίγο πιό νότια, γεωγραφικά, υπήρχε ένας άλλος λαός , οι ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝες.  Αυτοί υπήρχαν πριν από τους ΣΠΑΡΤΟΥΣ του

ΚΑΔΜΟΥ, που ανεφύησαν από τη γη στη ΘΗΒΑ (αποτελεί αναγραμματισμό του λήμματος  ΒΑΘΗ =>  τα βάθη της ΑΒΥΣΣΟΥ , όπου ΑΒΥΣΣΟΣ είναι

το μη έχον τέλος χωροχρονικό πέρασμα , στο οποίο όποιο πνεύμα εισέλθη είναι καταδικασμένο ...).  Ο ΚΑΔΜΟΣ είναι αναγραμματισμένο το λήμμα 'ΑΔΑΜ'

με την προσθήκη του ιδεογράμματος 'Κ'.  Το ΣΠΑΡΤΟΙ παρεφθάρει προφανώς μετά τον ή τους κατακλυσμούς σε ΣΠΑΡΤΙ-άτες.  Κάποιοι μύστες ΕΒΡΑΙΟΙ τους

θεωρούν ν - οχι άδικα ίσως - δική τους γεννιά. Νομίζουμε ότι προφανέστατα είναι και αυτοί, όπως οι ΕΒΡΑΙΟΙ, το πρώτο γένος ανθρώπων - μετά τους

ΜΑΚΑΡΕΣ του Πλάτωνα , που ήταν ο πνευματικός άνθρωπος στον ουρανό, το ΑΡΣΕΝ και ΘΗΛΥ δηλαδή της ΓΕΝΕΣΗΣ. Είναι οι μεταγενέστεροι ονομασθέντες

ΓΕΦΥΡΙΣΤΕΣ, που η αμάθεια και η μικρότητά τους τους έφερνε να περνάν το περίφημο εκείνο ΓΕΦΥΡΙ (αν και εδώ θα πρέπει να ερευνηθεί αν πρόκειται για

κοσμικό - υλικό γεφύρι ή για χωροχρονικό πέρασμα που λειτουργεί σαν ενωτικό -γέφυρα = πέρασμα - στις δύο διαστάσεις, την πνευματική και την υλική) ντυμένοι

με δέρματα τράγων , για να διακωμοδίσουν τους επόπτες των Ελευσινίων μυστηρίων.  Εξ ου και τα περίφημα καρναβάλια (καρνα+βάαλ , όπου ΒΑΑΛ είναι ο

ΔΙΑΣ στους Ασιατικούς λαούς..).  ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝ = ΛΑ(ος) ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝ = ο λαός που είχε επιμειχθεί με τους δαίμονες. Εδώ απαιτείται σοβαρή σπουδή του

βιβλίου του ΕΝΩΧ της Π.Διαθήκης για να καταλάβει ο αναγνώστης τι έχει συμβεί... Αρκεί να διαβάσει Ελληνική μυθολογία και να παραβάλει τον αρχιπαραβάτη

(= αρχάγγελο) άγγελο ΣΕΒΑΖΙΟ με τον ΔΙΑ και θα καταλάβει ότι είναι το ίδιο πρόσωπο.... Αυτά που αναφέρονται στην Π. Διαθήκη συμβαίνουν στον Ελλαδικό

χώρο ... Οι προσμοίξεις αγγέλων με τις γυναίκες των θνητών , δηλαδή ....  Πιθανότατα οι Λακεδαίμονες ήταν τερατόμορφα όντα σαν και αυτά που αναφέρθηκαν

παραπάνω ... Και όταν ήρθαν οι ΣΠΑΡΤΟΙ στην περιοχή άλλα έδιωξαν και άλλα υποδούλωσαν. Παραδόξως τέτοιες γνώσεις θα βρείτε στην περίφημη

κινηματογραφική ταινία ' 300' που αναφέρεται στον ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΑ ΛΕΩΝΙΔΑ και τη μάχη των ΘΕΡΜΩΝ ΠΥΛΩΝ (πέρασμα τελλουριακό τεράστιο που

συνδεόταν απ' ευθείας με τους ΔΕΛΦΟΥΣ και όχι εδαφική περιοχή. Οι Πέρσες ήταν μυημένοι και ήξεραν τι ήθελαν στην περιοχή ...) Κάποια στιγμή ο Λεωνίδας

ανεβαίνει στο 'ναό' και εκεί συναντά τέτοια 'τέρατα' ...   Στην ταινία επίσης αναπαριστάται -σαφώς - ο συνουσιασμός μιάς νεαρής ιέρειας στον ίδιο ναό με ..κατι

αόρατο... Η σκηνή είναι σαφής. Υπάρχει δαιμονοληψία, από την οποία προκύπτει ...ο χρησμός στον Λεωνίδα , μέσω κάποιου 'τερατόμορφου' μεταφορέα...

Τέρατα ήσαν και οι πλείστοι των Περσών...  Ειδικά η φρουρά του βασιλέα τους - οι περίφημοι 'ΑΘΑΝΑΤΟΙ' που προφανώς σαν μη άνθρωποι ζούσαν

περισσότερα χρόνια από τους κοινούς θνητούς,  φορούσε πάντα κάλυμμα στην κεφαλή για να μη φαίνεται το πρόσωπό τους... ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΡΑΣ ΗΤΑΝ

ΚΑΙ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ 'ΕΦΙΑΛΤΗΣ', που πρόδωσε το πέρασμα προς τις

θέσεις των 300 υπερασπιστών των ΘΕΡΜΩΝ ΠΥΛΩΝ...  'ΑΛΤΗ-Ρ' στα αρχαία Ελληνικά , είναι τα βάρη που έβαζαν οι αθλητές στα χέρια τους για να πηδούν

περισσότερα μέτρα στο μήκος..(τα αναβολικά της εποχής ... προγόνων τέχνη). 'ΕΥ' σημαίνει σωστός.' Ι' =ΕΙ , δηλαδή υπάρχω. ΕΥ+(Ε)Ι+ΑΛΤΗ (το ς είναι

κατάληξη και δεν ανήκει στο λήμμα)  σημαίνει αυτόν που σωστά έχει βάρη στα χέρια του. Δηλαδή το όνομα 'ΕΦΙΑΛΤΗΣ' προσδιόριζε αυτό το ανθρωπόμορφο

τέρας που είχε υπερτροφικά χέρια ... όπως οι ΣΚΙΟΠΟΔΕΣ είχαν υπερτροφικά πόδια... Αυτός μάλλον ήταν και ο λόγος που ο Λεωνίδας μάλλον δεν δέχθηκε

τον ΕΦΙΑΛΤΗ σαν συμπολεμιστή του όταν του το ζήτησε...  ΓΑΙΤΙ ; Μα το ΛΕΩΝΙΔΑΣ το καταμαρτυρεί .. ΛΕΩΝΙΔΑΣ = ΛΕΩΝ + (Ο)ΙΔΑΣ. Ο Λεων παριστά τον

ανθρώπινο εγωισμό. Την αρνητική ενέργεια του ανθρώπου που τον κρατά μακριά απο το ΘΕΟ... Ως εκ τούτου ο ΗΡΑΚΛΗΣ εξ αρχης θεοσεβής απεκδύεται

την δύναμη αυτή. Συμβολικά 'γδέρνει' τον δικό του λέοντα -εγωισμό - και υποτάσσεται στη βούληση του ΘΕΟΥ του. ΟΙΔΑ είναι σε αντιπαραβολή με το βλέπω,

η όραση στην πνευματική διάσταση. ΟΡΩ τον ΘΕΟ = ΘΕΩΡΩ .. ΘΕΩΡΙΑ... Το βλέπω έχει να κάνει με την κοσμική όραση. ΛΕΩΝΙΔΑΣ είναι αυτός που βλέπει

με τα μάτια του ΝΟΥ. Βλέπει μέσα του πνευματικά... Βλέπει όμως και τις ψυχές των άλλων. Σήμερα αυτή η 'ικανότητα' - χάρισμα εκ ΘΕΟΥ - λέγεται 'ΔΙΑΚΡΙΣΗ'.

Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ φαίνεται ότι διέθετε το χάρισμα της διάκρισης και ίσως για το λόγο αυτό αν και ΛΑΚΕΔΑΙΜΩΝ , έγινε βασιλειάς των ΣΠΑΡΤΩΝ... 

 

Το δεύτερο πρόσωπο που αποδεσμεύουμε, είναι μία τεράστια μορφή (ολόκληρη η  κορυφή του λόφου που ευρίσκεται στα Σούρμενα, στην Αττική).

Είναι ορατό από το ναό του Αγ. Κων/νου Γλυφάδας.

 

 

 

Παρακάτω παραθέτουμε σε μεγέθυνση, από υπολογιστή εικόνες, της παραπάνω βραχομορφής και σχετικό σκαρίφημα

 

    

 

Σε μεγέθυνση, από υπολογιστή εικόνες, της παραπάνω βραχομορφής και σχετικό σκαρίφημα σε κάθετη μορφή

 

   

 

Η παρακάτω εικόνα είναι από δορυφόρο (GOGLE EARTH). Παριστάται η τοποθεσία που ευρίσκεται η βραχομορφή (9) στον κόκκινο εστιγμμένο κύκλο. 

Η ευθεία κίτρινη γραμμή παριστά την κατεύθυνση (αζιμούθιο) από το σημείο λήψης (8) της φωτογραφίας της βραχομορφής, περίπου στην περιοχή

του Ναού του Αγ. Κων/νου Γλυφάδας, στην Αττική. O ΒΟΡΑΣ παρίσταται με το γράμμα 'Ν'.  Η  απόσταση που έχει ληφθεί η φωτογραφία της

συγκεκριμένης βραχομορφής είναι περίπου 3 χιλιόμετρα.

 

 

 

 

Η ομοιότητα μεταξύ των δύο μνημείων είναι προφανής ....

 

Η απόσταση μεταξύ των δύο μνημείων σε ευθεία γραμμή, εκτιμάται στα  92 περίπου  χιλιόμετρα. 

 

Θεωρούμε σημαντικό να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο, ότι εκτός από την περίεργη , τεράστια βραχομορφή που αναφέραμε, έχουμε εντοπίσει σε ηλεκτρονική βιβλιογραφία, μια βραχομορφή που φαίνεται να είναι σκαλισμένη στην  ακρόπολη των μηκυνών. Προσωπικά δεν έχω άποψη , γιατί δεν την έχω δεί, ούτε την έχω εντοπίσει. Την παραθέτω όμως. Εάν κάποιος βιαστεί να βγάλει συμπέρασμα του τι παριστά , θα θεωρήσει ότι είναι ανθρώπινη. Δεν είναι. Παριστά Κούρο. Οι κούροι ή κουρήτες, ήταν οι πολεμιστές των ΄θεών΄΄. Δηλαδή ήταν και αυτή άγγελοι.  Η μορφή τους στις Μηκύνες πολλά μπορεί να μας πεί.  Σίγουρα αναφέρεται σε προκατακλυσμιαίες εποχές, τότε που ο Δίας είχε πόλεμο με τιτάνες και γίγαντες.  Εαν κάποιος γνωρίζει για την βραχομορφή αυτή θα τον παρακαλούσα να επικοινωνήσει μαζί μου. Η θέση της μόνο τυχαία δεν θα είναι για το γεωενεργειακό γίγνεσθαι της Ακροπόλεως των ΜΗ ΚΥΝΩΝ.   Ας μη ξεχνάμε άλλωστε, ότι σύμφωνα με τη θεωρεία του Κ. Σωκράτους , οι Αχαιοί πολέμησαν τους Τρώες , που ήταν στην Ατλαντίδα, στο μέσον του Ατλαντικού ωκεανού. Και αν αυτή η θεωρεία αληθεύει , τότε αυτό λέει πολλά.  Η πρώτη μου άποψη είναι ότι η μορφή του Κούρου έχει τοποθετηθεί εκεί τιμητικά και δείχνει την προστασία  των  Α - ΧΑΙ- ΩΝ ,( Α = στερητικόν.   το  ΧΑΙΟΣ πάντως , μου θυμίζει έντονα το ΧΑΙ -ΤΕ - ΟΣ.  Ισως να ήταν φυλή διαφορετική από τους Χετταίους )   από τους αγγέλους - πολεμιστές του Δία.  Η μορφή πάντως είναι ολογραφική και καθαρή, δείγμα ότι είναι μεταγενέστερης εποχής από τις τεράστιες , μη ολογραφικές βραχομορφές.

 

  Θα σημειώσω εδώ, ότι περίεργες βραχομορφές, είναι και αυτές που οι Ταλιμπάν , τελικά κατέστρεψαν στο Αφγανιστάν. Λέγεται ότι τα 5 αυτά αγάλματα, δεν ανήκουν στον Βούδα, αλλά παριστούσαν τα 5 πρότερα , γένη ανθρώπων, αυτών της Μου , της Λεμουρίας και της Ατλαντίδας. Αλλά και αυτές είναι ολογραφικές μορφές , άρα , σχετικά μεταγενέστερες. Παραθέτω  μιά εικόνα από έσωσα από το προσωπικό μου αρχείο.

 

 

 

Να σημειώσουμε εδώ ότι στα πλαίσια του αυτοχρηματοδοτούμενου προγράμματός μας, συνεχίζεται  η έρευνά μας, με τη χρήση συστημάτων WMTS.

 

  Στοιχεία από το παραπάνω άρθρο δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό 'ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ'   >>  δες την δημοσίευση