Ιστορική - Aρχαιολογική έρευνα  

 

                             Ο    Προ - μη - θεικός      Ανθρωπος

 

  Oπως λέει και το προσδιοριστικό του ( όνομα)  ήταν  :

 

    ΠΡΟ         (πρότερος , προυπήρχε του νεώτερου ανθρώπου, του ΑΔΑΜ ή ΝΟΑ

 

    MH           ( δεν ήταν )

 

   ΘΕΙΚΟΣ   (εκ ΘΕΟΥ ποιηθείς , δεν τον ποίησε ο ΘΕΟΣ, αλλά έγινε από κάποια άλλη διαδικασία)

 

 

  Ποιός ήταν αυτός ο 'άνθρωπος' λοιπόν ?

 

  Μήπως 'προέκυψε' από τη μίξη των ΕΓΡΗΓΟΡΩΝ με τις θνητές γυναίκες των ανθρώπων, όπως αναφέρει το Βιβλίο του ΕΝΩΧ της Π.Διαθήκης ?

 

  Μήπως 'προέκυψε' από την ένωση του διαβόλου με την ΕΥΑ ?

 

  Μήπως 'προέκυψε' από τη ένωση του ΘΥΛΗ ή θυλικού ανθρώπου με τον διάβολο ? 

 

  Γιατί ο Πλάτων αναφέρεται σε 7 γένη ανθρώπων ? 

 

  Ποιοί ήσαν οι ΚΕΚΡΩΠΕΣ ? Γιατί ήσαν από τη μέση και κάτω ψάρια ?

 

  Ποιοί ήσαν οι ΕΡΕΧΘΕΙΔΕΙΣ ?  (Το ΕΡΕΧΘΕΙΟΝ στην ΑΚΡΟΠΟΛΗ των ΑΘΗΝΩΝ έχει κτισθεί εις ανάμνησή τους) Γιατί ήσαν από τη μέση και κάτω φίδια ?

 

 Ποιοί ήσαν οι Μέρωπες ?

 

 Ποιοί ήσαν οι ΒΡΩΤΟΙ ?   Εδώ υπάρχει σαφής απάντηση. Εμείς , το γένος του ΑΔΑΜ (ΝΟΥ) είναι οι ΒΡΩΤΟΙ. 

 

Η δεύτερη γενιά μετά τη συνεύρεση των ΝΕΦΕΛΗΜ και των θνητών γυναικών, ήταν οι ΓΙΓΑΝΤΕΣ.  Και συνεχίσθηκε αυτή η ανομία με τη γένεση πολλών οντοτήτων, τα οποία στην αρχή είχαν τον άνθρωπο σα δούλο. Αλλά στη συνέχεια οι νεφελήμ τρώνε τους ανθρώπους. Τους χρησιμοποιούν για ΒΡΩΣΗ. ΒΡΩΤΟΙ είναι κατά τον Πλάτωνα οι σημερινοί άνθρωποι.  Η κραυγή απόγνωσης των ανθρώπων φθάνει μέσω των αγγέλων στο ΘΕΟ, Ο Οποίος δίδει εντολή σε Αρχαγγέλους να σταματήσουν το μακελειό στη γη.  Καταριέται τους νεφελίμ, ώστε να δουν τα παιδιά τους να αφανίζονται από τους ίδιους (βιβλίο του ΕΝΩΧ).

  Χαρακτηριστική ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ (Ι.Μ. Νταού Πεντέλης).  Ο Αγιος Αρχάγγελος Μιχαήλ, φέρων ΡΟΜΦΑΙΑΝ -το μόνο όπλο ΕΚ ΘΕΟΥ που σκοτώνει ΨΥΧΕΣ όχι μόνο υλικούς φορείς- Αναφέρει τους ανθρώπους με την έκφραση ' ΒΡΩΤΟΙ' ... Βρωτός σημαίνει αυτός που προορίζεται για να καταναλωθεί σαν τροφή...  Ο Αρχάγγελος -εκτός των άλλων- μας υπενθυμίζει τι ήμασταν πριν μερικές χιλιάδες χρόνια...Τροφή των νεφελίμ και γιγάντων, από τα δόντια των οποίων μας έσωσε ο ΘΕΟΣ δια των Αρχαγγέλων.

 

Αλλή χαρακτηριστική ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ (Ι.Μ. Νταού Πεντέλης). ΑΡΙΣΤΕΡΑ,  Ο Αγιος Αρχάγγελος Γαβριήλ, φέρων το σύμβολο του ΟΥΡΑΝΟΥ (Η ΛΕΥΚΗ ΣΦΑΙΡΑ) επί χειρός , που στο εσωτερικό της (υλικός κόσμος) περιέχει το ιδεόγραμμα - ενυπάρχει ανενεργό στη σβυσμένη μνήμη των ανθρώπων λόγω της πτώσεως. Ενεργοποειείται δια της προς- ευχής στον ΠΑΤΕΡΑ μας ΘΕΟ .'ΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΟΘΕΙΣΕΤΑΙ', 'ΚΡΟΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΗΣΕΤΑΙ'. ΒΙΑΣΑΣΘΑΙ ΚΑΙ ΔΟΘΗΣΕΤΑΙ'  -    'Χ' συμβολίζον την σφραγίδα-απαγόρευσιν.  Πάνω του το ιδεόγραμμα 'Ω' συμβολίζων την  ΠΥΛΗΝ ('Ο' μέγα) του ουρανού , την μεγάλην που έκλεισε με την εκούσια αποχώρηση των ανθρώπων από εκεί. Ολο μαζι το σχήμα μας λέει ότι η πύλη του Ουρανού έχει σφραγισθεί για τους ανθρώπους.  ΔΕΞΙΑ. Ολη η αγιογραφία. Αριστερά ο Αρχων Μιχαήλ και δεξιά ο Αρχων Γαβριήλ.

 

Γιατί ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΕ     'ΓΕΝΗΜΑΤΑ ΕΧΙΔΝΩΝ ....'  ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΔΟΥΚΑΙΟΥΣ , ΕΒΡΑΙΟΥΣ ...

 

ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥΡΗ ΛΕΕΙ ... 'ΠΑΝΑΘΕΜΑΣΕ ΧΑΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΙΑ ΔΕΝ ΚΛΑΙΩ...  ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΑΣ ΟΦΙΔΕΣ ...'  ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΤΟΙΧΟ  ΤΡΑΓΟΥΔΑ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ ' ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ' ..

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΦΙ  ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ...  ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΠΑΛΟΥΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΑ ΣΤΟ ΠΑΛΟΥΚΙ ...

 

    

Eικόνες από αγαλματίδια στην αρχαία ΣΟΥΜΕΡΙΑ (ΒΑΒΥΛΩΝ - ΙΡΑΚ).  Απαντα φέρουν μορφή ερπετοειδούς δράκοντα.   Δεξιά. Εικόνα απομείναντος ίχνους αρχέγονης 'ουράς' σε γυναίκα. Στα βιβλία του Ι.Π.Φουράκη υπάρχουν ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τα γένη που προσμοίχθηκαν με τους δρακοντες.   

 

Στην Βίβλο οι Σουμέριοι αναφέρονται ως "Shinar". Οι Σουμέριοι έζησαν περίπου το 4000π.Χ., ανακάλυψαν την γραφή περίπου το 3200π.Χ. και η γλώσσα τους χάθηκε περίπου το 2000π.Χ.  Οι Σουμέριοι φέρονται απο κάποιους ως οι πρώτοι πολιτισμένοι άνθρωποι στον πλανήτη. Σύμφωνα με τον  Zecharir Sitchin το αρχαίο κείμενο των Σουμερίων δηλώνει πως αυτοί διδάχτηκαν από τους Ανουνάκι (Anunnaki), οι οποίοι ήταν μια φυλή εξωγήινων που έμοιαζαν με τους ανθρώπους στην όψη και οι οποίοι είχαν έρθει από έναν πλανήτη που ονόμαζαν Νιμπίρου. (Nibiru )    EΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΑ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ...  ΝΟΥ ΕΜΠΕΙΡΟΥ.  Υποδηλοι ότι ο πλανήτης κατοικείτο από έχοντα διάπυρο νου  όντα ? Ετσι αναφέρονται οι ΕΛΟΧΗΜ, οι πατέρες των Νεφελίμ στο Βιβλίο του Ενώχ.    

 

 

   ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ?    ΣΟΒΑΡΑ ?   ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΣΟ 'ΙΔΙΑ' ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ?

 

Οι ΔΡΑΚΟΙ παριστώνται πάντα ως ΕΡΠΕΤΑ (συμβολίζει την απόφασή τους να παραμείνουν στην ύλη ενώ μπορούν να επανέλθουν στον ουρανό) με ΠΤΕΡΑ (είναι πνευματικά όντα).  Κατά μία άλλη εκδοχή ήταν αποτέλεσμα γεννετικής μηχανικής των ΑΤΛΑΝΤΩΝ.

 

 

 

 

 

 

Αυτά τα πέτρινα αγαλματίδια βρέθηκαν σε βάθος από 20 μέτρα μέχρι 50 μέτρα. Ο Καθηγητής Πιτόνι πάντα συλλέγει μια ποσότητα οργανικού υλικού από τη τοποθεσία που βρέθηκαν και η χρονολόγηση αυτών των πέτρινων τεχνουργημάτων μας έδειξε ότι φτιάχτηκαν  πριν από 2.500 χρόνια μέχρι το παλαιότερο, πρίν από 17.000 χρόνια. Εδώ [κάτω δεξιά] έχουμε μια γρανιτένια πέτρα, την αποκαλούμενη Νομόλι, πολύ όμορφα λαξευμένη.Εδώ έχουμε ένα άνδρα καθισμένο σε ένα ελέφαντα, όπως υπάρχουν οι θρύλοι με γίγαντες από όλη την Αφρική. Ξέρετε πόσο μεγάλος είναι ένας ελέφαντας!  Εδώ υπάρχουν επίσης μερικά τεχνουργήματα που απεικονίζουν μισούς ανθρώπους, ή ανθρώπους με το κεφάλι ερπετού που κρατάει ένα είδος βάζου στα χέρια του και μπορείτε να βάλετε κάτι μέσα στο βάζο. Είναι μια υπέροχη εργασία σε πέτρα· είναι πολύ σκληρό και έχει μεγάλο βάρος.    AΠO :  http://projectavalon.net/lang/el/klaus_dona_2_interview_transcript_el.html

 

 

 

 

 

 

Αριστερά. Αρχαιοελληνικός κίων. Ενεργειακοί στροφείς (διπλή δίνη) κάτω από το σύμβολου της απαγόρευσης (Χ) της επανόδου (Ι) εις τον ουρανόν (Ο). Ολόγυρα, η 'δωρεάν ενέργεια' του  παραδείσου (ΠΑΡΑ το Δ  ΙΣΟΣ = αυτό το ον που δίπλα στον τριαδικό  ΘΕΟ - Δ- είναι ίσος ... ) παρίσταται ως ...φυτά. Σε μας φαίνονται φυτά, αφού πνευματικά είμαστε 'φυτά'.     Δεξιά.  Παρατηρείστε το ιδεόγραμμα 'ξ�. Είναι ο κεραυνός του Δία, αλλά έχει πάνω και κάτω όριο. Τα όρια που ο ΘΕΟΣ του έθεσε και εκείνος τα σφετερίσθηκε, τιμωρηθείς εις εγκλεισμόν κάτω από τεράστιους λίθους - στο  'βουνό των θεών' , Νεπάλ - εις την επιφάνειαν της γης.  

          Εκ του ιερού Ναού του Αγίου Δημητρίου του Μεγαλομάρτυρος εν Θεσσαλονίκη.

 

Οι Ολύμπιοι ή �Ε� ή �ΕΛ� για κάποιους, ανεξάρτητα με τη μορφή που υπήρξαν (άνθρωποι που έφθασαν σε πολύ προηγμένο πολιτισμό, αποσχησθέντες  Νεφελήμ , Εγρήγοροι (;) Αγγελοι, Ελοχήμ, γοργόνια, τιτάνες ή κάτι διαφορετικό) , φαίνεται ότι γνώριζαν πολύ περισσότερα από ότι εμείς σήμερα. Ο μύθος του τιτάνα Προμηθέα που αν και βοήθησε  το Δία στην τιτανομαχία τιμωρήθηκε αυστηρά, γιατί έδωσε το �φως� στους ανθρώπους. Το �φως� αντιπροσώπευε κάποια μορφή γνώσης. Αλλά και κάποια μορφή �δωρεάν� ενέργειας.  Όπως και σήμερα έτσι και τότε, δεν ήθελαν οι �προστάτες� μας, Ολύμπιοι �θεοί� , οι άνθρωποι να είναι γνώστες του υπερβατικού κόσμου και του τρόπου άντλησης της ενέργειας που είναι άφθονη και μας περιβάλει.  Αντίθετα μάλιστα.

 Έπρεπε να υποτάσσονται στη δύναμη των εκάστοτε �θεών�. Έτσι δημιούργησαν τον όρο ΤΡΑΓΩΔΙΑ (η τύπου �Τ� Ροή άγει στο Δία ? η ροή του �ακέφαλου� σταυρού ή του νεκρωμένου , �ακέφαλου� πνευματικά , ανθρώπου της ύλης).  Μάζευαν κάθε τόσο το λαό στα θέατρα και εκεί όλοι έβλεπαν ένα έργο το τέλος του οποίου ήταν πάντα το ίδιο.. Η τιμωρία του θνητού που παρενέβη το νόμο του Δία.  Η τρομοκρατία σε μορφή? τέχνης. Το �βελούδινο� σφάξιμο  του ανθρώπου.  Και αν δεν υπήκουε κάποιος έπεφτε και κανένας κεραυνός και τον έκαιγε?  Μιά  άλλη (πολύ ηπιότερη όμως, καθότι οι βρωτοί άνθρωποι, έπαψαν να είναι η τροφή των νεφελήμ πλέον, οι οποίοι έτρωγαν πάλι τους ανθρώπους, αλλά μόνο τη βιοενέργειά τους .. εξ ου και οι νεφελήμ σήμερα έμειναν γνωστοί με το όνομα ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ, δηλαδή ενεργειακοί ρουφηκτές των ανθρώπων)  ΝΕΑ ΤΑΞΗ είχε εφαρμοσθεί για τον άμοιρο άνθρωπο? Έτσι λοιπόν, οι γνώσεις κρύφτηκαν μέσα σε λέξεις.  Δεν έχουμε παρά να τις από-μυθοποιήσουμε. Και αυτό κάναμε από τότε που αυτή η συνειδητότητα μπήκε βαθιά μέσα μας.

 Βέβαια σήμερα κανείς δεν ασχολείται με τον ΑΡΧΑΙΟ ΦΟΒΟ των ανθρώπων, την εποχή δηλαδή που οι νεφελημ και οι γίγαντες τους έτρωγαν για φαγητό. Κανείς δεν ασχολείται ? Λάθος. Κάποιοι που ξέρουν την ΑΛΉΘΕΙΑ προσπαθούν εναγωνίως να την 'συλλέξουν' και να την κρύψουν βαθειά στη γη. Βατικανό. Μιά πολύ βρώμικη κρυπτοθήκη. Είναι πλεόν ή σίγουρο ότι οι Νεφελήμ συνουσιάσθηκαν με τους ανθρώπους. Από τη μίξη αυτή  προέκυψαν οι 'ημίθεοι' , γένη ολόκληρα με υπερφυσικές ιδιότητες. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν τερατογενέσεις στον πλανήτη.  Ανθρωποι ακόμη γενιούνται με ουρές στην Ινδία. Φωτογραφίες υπάρχουν πολλές όσα και τα κείμενα τα οποία έχει συγγράψει ο γνωστός συγγραφέας Ι.Π. Φουράκης. 

 

 

 

  Πάνω αριστερά εικόνα. Παιδί ΛΥΚΟΣ , που αλλού στην Ινδία.  Ο ΜΟΓΛΙ τελικά δεν ήταν παραμύθι. Μέσον.  Ανθρωπος με ΒΡΑΓΧΕΙΑ κάτω από τη μασχάλη του. Και αυτός στην Ινδία. Η εικόνα αυτή είναι 10 ετών περίπου.  Δεξιά  Ένας Ινδός γιόγκι 83 ετών, ο οποίος ισχυρίζεται ότι δεν έχει καταναλώσει καθόλου τροφή και νερό εδώ και επτά δεκαετίες, άφησε άφωνους τους στρατιωτικούς γιατρούς που τον έβαλαν σε καραντίνα και τον εξέτασαν για δύο εβδομάδες. Όπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο Πραλάντ Γιάνι πέρασε δύο εβδομάδες σε νοσοκομείο της πόλης Αχμενταμπάντ, στο δυτικό κρατίδιο του Γκουζαράτ, όπου μια ομάδα 30 ειδικών τον παρακολουθούσε διαρκώς μέσω κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης. Στη διάρκεια του πειράματος, ο γιόγκι πράγματι δεν έφαγε και δεν ήπιε, ούτε πήγε στην τουαλέτα, ανακοίνωσαν οι ερευνητές.  «Ακόμα δεν γνωρίζουμε πώς επιβιώνει» σχολίασε ο νευρολόγος Σουντίρ Σαχ. «Παραμένει μυστήριο για τι είδους φαινόμενο πρόκειται» δήλωσε. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του ινδικού Οργανισμού Αμυντικής Έρευνας και Ανάπτυξης, ο οποίος ελπίζει ότι τα ευρήματα θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους στρατιώτες, τους αστροναύτες, ή ακόμα τα εγκλωβισμένα θύματα φυσικών καταστροφών, να επιβιώνουν χωρίς τροφή και νερό.  «Η μόνη επαφή του με οποιοδήποτε είδος υγρού ήταν όταν έκανε περιοδικά γαργάρες και μπάνιο» ανέφερε ο Τζ.Ιλαβαζαχαγκάν, διευθυντής του Αμυντικού Ινστιτούτου Φυσιολογίας και Συναφών Επιστημών.  Ο ίδιος ο Πραλάντ Γιάνι ισχυρίζεται ότι μια θεότητα που τον ευλόγησε σε νεαρή ηλικία του έδωσε ειδικές ικανότητες και τον απάλλαξε από την ανάγκη για τροφή και νερό. Μετά το τέλος του πειράματος έχει ήδη επιστρέψει στο χωριό του, στα βόρεια του κρατιδίου Γκουζαράτ, όπου ακολουθεί μια ρουτίνα συνεχούς διαλογισμού.   Οι γιατροί που τον εξέτασαν επιβεβαιώνουν εν μέρει τους ισχυρισμούς τους, ωστόσο τα αποτελέσματα των πολυάριθμων ιατρικών εξετάσεων στις οποίες τον υπέβαλαν δεν θα δημοσιευτούν σε διάστημα μικρότερο από «μερικούς μήνες».   Το μόνο που ανέφερε ο Δρ Σαχ ήταν ότι όλα τα αποτελέσματα βρίσκονταν «εντός των προαποφασισμένων ορίων ασφάλειας».   Ο ερευνητής, πάντως, θεωρεί βέβαιο ότι ο γιόγκι δεν είναι δυνατόν να επιζεί χωρίς να κάποια μορφή ενέργειας -αυτό, εξάλλου, θα παραβίασε τις αρχές διατήρησης της μάζας και της ενέργειας. «Αν ο Γιάνι δεν αντλεί ενέργεια από την τροφή και το νερό, θα πρέπει να βασίζεται σε άλλες πηγές ενέργειας που βρίσκονται γύρω του, όπως μεταξύ άλλων το φως του ήλιου» δήλωσε, λίγο προκλητικά ίσως, ο Ινδός νευρολόγος.  «Ως γιατροί δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια στα ενδεχόμενα, σε μια πηγή ενέργειας διαφορετική από τις θερμίδες» είπε.

Τέρμα δεξιά. Το παιδί χελώνα, κάπου στο Πακιστάν. Είπαν οτι πρόκειτο για τεράστια κρεατοελιά και την αφαίρεσαν

 

   

 

 

    

 

Πάνω αριστερά εικόνα.   Ινδός με εξι και επτά δάκτυλα χεριών....     Δεξιά εικόνα. Κερασφόρος Κινέζα...

του. Και αυτός στην Ινδία. Η εικόνα αυτή είναι 10 ετών περίπου.   

 

 

Ανω. Η κυρία αυτή ισχυρίσθηκε ότι το παράξενο αυτό παιδί είναι ο καρπός της συνεύρεσής της με ένα Γέτι. (Περιοδικό Infos du Monde, 6 Φεβ 1995)

 

 

Τι μπορεί να σχολιάσει κανείς ?   Αρθρο της απογευματινής , 16- 03 -2002   Kατά τον μακαρίτη, φίλο, Ι.Π. Φουράκη οι Κρονίδες αναγνωρίζονται ακόμα και σήμερα από ίχνη ουράς  που διαθέτουν και σήμερα και η οποία έιτε είναι εμφανής (kάτω εικόνες ) .

 

 

 

Κάτω.  'Οι κάτοικοι της γης του πυρός', με εμφανή την ουριαία απόφυσή τους (ουρά). Εργο του Alonso de Ovalle Historica relacion de Chile, Ρώμη, 1646. 

 

  

 

Οι μικροσκοπικοί άνθρωποι που ζούσαν μέχρι πρόσφατα στο νησί Φλόρες της Ινδονησίας, με ανάστημα γύρω στο ένα μέτρο, πιθανώς κατάγονται από τον Homo erectus και πρέπει να καταταχθούν σε διαφορετικό είδος από εμάς, υποδεικνύουν νέες έρευνες για τα αμφιλεγόμενα ευρήματα. Οι ανθρωπολόγοι είχαν μείνει έκπληκτοι το 2004, όταν παρουσιάστηκαν τα οστά του «Χόμπιτ», που είχαν βρεθεί σε μια σπηλιά ένα χρόνο νωρίτερα. Έκτοτε οι επιστήμονες παραμένουν διχασμένοι για το κατά πόσο πρόκειται για νέο είδος, το Homo florensiensis, ή για Homo sapiens που έπασχαν από κρετινισμό ή μικροεγκεφαλία. Με ύψος ένα μέτρο, βάρος γύρω στα 30 κιλά και εγκέφαλο τρεις φορές μικρότερο από του σύγχρονου ανθρώπου, οι Χόμπιτ ζούσαν στο απομονωμένο νησί μέχρι πριν από 19.000 χρόνια, ίσως και πολύ λιγότερο. Δύο έρευνες που δημοσιεύονται την Παρασκευή στο βρετανικό περιοδικό Nature ενισχύουν την άποψη ότι οι Χόμπιτ δεν είναι άμεσοι απόγονοι του Homo sapiens.   Όπως εξηγεί ο δικτυακός τόπος του περιοδικού, η πρώτη μελέτη εξηγεί πώς ο εγκέφαλος του Homo florensiensis συρρικνώθηκε λόγω της απομόνωσης σε ένα μικρό νησί με περιορισμένα αποθέματα τροφής. Η δεύτερη εξετάζει τα πέλματα του παράξενου ανθρώπου και διαπιστώνει ότι είναι πιο πρωτόγονα από του Homo sapiens.

«Το παιχνίδι τέλειωσε. Τα πειστήρια είναι αδιάσειστα» υποστηρίζει ο Ουίλιαμ Γιούνγκερς του Πανεπιστημίου Stony Brooks της Νέας Υόρκης, επικεφαλής της μελέτης για τα πόδια του Χόμπιτ.  Τα μεγάλα πέλματα του H.florensiensis μοιάζουν με του χιμπατζή, καθώς είναι ασυνήθιστα μακριά σε σχέση με τις κνήμες και φέρουν ένα κοντό μεγάλο δάχτυλο, παράλληλο με τα άλλα τέσσερα.  Οι ερευνητές συμπεραίνουν ότι οι Χόμπιτ περπατούσαν άνετα στα δύο πόδια, δεν ήταν όμως καλοί στο τρέξιμο. Τα πόδια τους μοιάζουν να κατάγονται από τον Homo erectus, που έφτασε στη Νοτιοανατολική Ασία πριν από 1,6 εκατ. χρόνια, ή από τον ακόμα πιο πρωτόγονο Homo habilis, που επεκτάθηκε στην ίδια περιοχή 200.000 χρόνια νωρίτερα (ο Homo sapiens εμφανίστηκε στην Αφρική πολύ αργότερα, πριν από περίπου 200.000 χρόνια). Η δεύτερη μελέτη εξηγεί τη συρρίκνωση του εγκεφάλου των μικροσκοπικών ανθρώπων. Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Έλινορ Ουέστον του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου, βασίστηκε σε υπολογιστικά μοντέλα που περιγράφουν τη σμίκρυνση του εγκεφάλου των πυγμαίων ιπποπόταμων της Μαδαγασκάρης. Η σμίκρυνση του εγκεφάλου του H.florensiensis βρέθηκε να υπακούει στο ίδιο μοντέλο. Το συμπέρασμα είναι ότι η συρρίκνωση αυτή πιθανότατα δεν οφείλεται σε παθολογικά αίτια, αλλά σε νανισμό λόγω της απομόνωσης σε ένα μικρό νησί, όπως έχει βρεθεί να ισχύει για πολλά ακόμα είδη ζώων. Αλλοι ανθρωπολόγοι δηλώνουν πάντως αμετάπειστοι και επιμένουν με δηλώσεις τους στο περιοδικό ότι οι Χόμπιτ ήταν άρρωστοι σύγχρονοι άνθρωποι. Οριστική λύση στη διαφωνία ίσως προκύψει από τη μελέτη των νέων οστών που ανακαλύφθηκαν πέρυσι στη Φλόρες και στην ανάλυση του DNA που ελπίζουν να απομονώσουν οι ερευνητές. 

 

 

Εξαφανισμένος συγγενής O Χόμπιτ της Ινδονησίας «ήταν πράγματι ένα άλλο είδος ανθρώπου».  ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ...  ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ 2ων ΚΑΤΑ ΠΛΑΤΩΝΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΤΩΝ ΕΡΕΧΘΕΩΝ. ΕΞ ΟΥ ΤΟ �ΕΡΕΧΘΕΙΟ� ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣΤα πλάσματα αυτά ήσαν από τη μέση και κάτω φίδια...  Σαν και αυτό της παρακάτω εικόνας ...  

 

 

Ένα περίεργο ον που βρέθηκε στη Μαλαισία. Με σώμα πύθωνα και κεφάλι ανθρώπινο, λεπτά αδύνατα χέρια, μακρυά ξανθά μαλλιά και μικρό ξανθό γενάκι. Οι ιθαγενείς που το έπιασαν ισχυρίζονται ότι ήταν δύο από αυτά, αλλά κατάφεραν να πιάσουν μόνο το θηλυκό. Το αρσενικό είχε κοντά μαύρα μαλλιά και μαύρο μούσι.   Υπάρχει βέβαια και σχετικό video. Δες Video (wmv):FIDI ME ANUROPINO KEFALI.mpg    Η Ελληνική μυθολογία αναφέρει ότι όταν γεννήθηκε ο ΕΡΕΧΘΕΑΣ, η ΑΘΗΝΑ έβαλε το Βρέφος σε ένα κιβώτιο και ανέθεσε τη φύλαξη στις Τρεις Κόρες.    Απο περιέργεια όμως το κιβώτιο ανοίχτηκε και μέσα ήταν ο ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ ΟΦΙΣ της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ.   Στη θέασή του οι τρεις κόρες του ΑΓΛΑΥΡΟΥ τρελάθηκαν και έπεσαν από τον Ιερό Βράχο.

 

 

         

 

Αριστερά εικόνα. Ερεχθέας (?) ή Κέκροπας (?)  στον Περσικό κόλπο. Κάπου στη Σαουδική Αραβία. Οι κέκροπες κατά τον Πλάτωνα και τη μυθολογία, ήσαν άνθρωποι αλλά από τη μέση και κάτω ψάρια.  Ο Κέκρωψ, βασιλειάς τους, ήταν ο πρώτος κάτοικος της  Κύπρου. Οι Ερεχθείς ήσαν άνθρωποι αλλά από τη μέση και κάτω φίδια...  Δεξιά.  Δρακονιανή. Προσέξτε τα πόδια της. Aπο το www.e-e-e.gr

 

Ξάδελφος από καιρό χαμένος  Οστό που βρέθηκε στη Σιβηρία «ανήκε σε άγνωστο είδος ανθρώπου». Ερευνητές που πραγματοποίησαν γενετικές εξετάσεις σε ένα οστό που βρέθηκε σε σπηλιά της Σιβηρίας έμειναν έκπληκτοι όταν διαπίστωσαν ότι δεν προέρχεται από σύγχρονο άνθρωπο ούτε από τον άνθρωπο του Νεάντερταλ. Αν τα ευρήματα επιβεβαιωθούν, ένα ακόμα είδος θα πρέπει να προστεθεί στο οικογενειακό μας δέντρο. Το οστό ενός ανθρώπινου δάχτυλου βρέθηκε το 2008 σε μια απομονωμένη σπηλιά των ορέων Αλτάι στη Σιβηρία. Οι Ρώσοι ερευνητές που το εντόπισαν δεν του έδωσαν τότε σημασία, υποθέτοντας ότι προερχόταν από τους Νεάντερταλ που είναι γνωστό ότι ζούσαν στην περιοχή μέχρι πριν από 30.000 χρόνια. Την υπόθεση αυτή ανατρέπει τώρα η ομάδα του Σβάντε Πάαμπο, κορυφαίου ειδικού στο Ινστιτούτο Εξελικτικής Ανθρωπολογίας Μαξ Πλανκ στη Λειψία της Γερμανία (είχε γίνει διάσημος για τον προσδιορισμό της πρώτης γενετικής αλληλουχίας από οστά Νεάντερταλ).  O Δρ Πάαμπο αναφέρει στο περιοδικό Nature ότι το γενετικό υλικό από το οστό της Σιβηρίας (και συγκεκριμένα το μιτοχονδριακό DNA) δεν ταιριάζει με το DNA ούτε του Homo sapiens oύτε του Homo neandertalensis. Αυτό υποδηλώνει ότι ανήκει σε άγνωστο μέχρι σήμερα είδος του γένους Homo.

 

 

 

Αριστερά εικόνα. Χορεύοντας με τους ΔΡΑΚΟΥΣ. Μέσον. ίδια εικόνα άνευ χρώματος. Δεξιά. Ο δράκος στα δακτυλίδια του Κρόνου. Aπο το www.e-e-e.gr

 

«Σχεδόν δεν το πίστευα. Ακουγόταν υπερβολικά τραβηγμένο για να είναι αληθινό» σχολιάζει ο ερευνητής στο δικτυακό τόπο του Nature. O ίδιος πιστεύει πως πρόκειται για νέο είδος, αναγνωρίζει όμως ότι αυτό θα πρέπει να επιβεβαιωθεί με περαιτέρω μελέτες. Οι ερευνητές εξεπλάγησαν ακόμα περισσότερο όταν διαπίστωσαν ότι το DNA του οστού διέφερε από το DNA του σύγχρονου ανθρώπου περισσότερο από ό,τι διαφέρει το γενετικό υλικό του Νεάντερταλ. Αυτό υποδεικνύει ότι η εξελικτική γραμμή του είδους της Σιβηρίας διαχωρίστηκε από την εξελικτική γραμμή του ανθρώπου πριν από ένα εκατομμύριο χρόνια, αρκετά νωρίτερα από ό,τι διαχωρίστηκαν οι Νεάντερταλ.

Με άλλα λόγια, ο άνθρωπος της Σιβηρίας ήταν πιο μακρινός συγγενής μας από ό,τι ο Homo neanderthalensis. Πιθανώς, όμως, να ήταν κι αυτός απόγονος του Homo erectus, ο οποίος είχε εξαπλωθεί στην Ασία πριν από περίπου 2 εκατ. χρόνια, πολύ πριν εμφανιστεί ο σύγχρονος άνθρωπος. Αν τα ευρήματα επιβεβαιωθούν, θα πρόκειται για την πρώτη φορά που ένα νέο είδος ανθρώπου αναγνωρίζεται από το γενετικό υλικό του.  Θα πρόκειται επίσης για το δεύτερο είδος ανθρώπου που ζούσε παράλληλα με τον Homo sapiens πριν από μερικές δεκάδες χιλιάδες χρόνια. Ο πρώτος είναι ο Homo neanderthalensis και ο δεύτερος είναι ο Homo florensiensis, γνωστός και ως «Xόμπιτ», ένα πλάσμα με ύψος ενός μόλις μέτρου, του οποίου τα οστά ανακαλύφθηκε το 2003 στη νήσο Φλόρες της Ινδονησίας.

ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ ΤΟ www.in.gr  

 

Σε ποιούς ανήκουν αυτά τα περίεργα κρανία στην παρακάτω εικόνα ? Προφανώς δεν είναι ανθρώπινα. Ανήκουν σε  νεφελήμ ? σε  κλώνους ? ή διάφορες άλλες τερατογενέσεις ? 

 

 

 

 

 

 

Στις παραπάνω φωτογραφίες υπάρχουν ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΡΑΝΙΑ που έχουν βρεθεί από ανασκαφές. Μερικά από αυτά που ΔΙΕΡΡΕΥΣΑΝ από αυτούς που μας  αποκρύπτουν την αλήθεια χιλιάδες χρόνια τώρα.   

 

 

Αυτό το κρανίο βρέθηκε σε ένα υπόγειο σύστημα από τούνελ στην Κολομβία. Το κρανίο αυτό χρονολογήθηκε περίπου στα 11.000 χρόνια. Είναι μεγαλύτερο από ένα φυσιολογικό κρανίο και τα μπροστινά δόντια του σαγονιού είναι παραυταγμένα με ένα διαφορετικό τρόπο απ' ότι τα δικά μας δόντια.  ΜΡ: Κάτι που μου κάνει εντύπωση εδώ είναι ότι αυτό είναι ένα δυνατό έντονο σαγόνι . Είναι μια πολύ προεξέχουσα γνάθος, ένα πηγούνι που προεξέχει πολύ.   ΑΠΟ : http://projectavalon.net/lang/el/klaus_dona_2_interview_transcript_el.html 

 

 

 

Και εδώ έχουμε μία φωτογραφία που μας την έδειξε ένας μάρτυρας του Πρότζεκτ Κάμελοτ. Τώρα, αυτή δεν είναι μια αληθινή φωτογραφία· είναι μια σκηνή από μια παλιά ταινία του ’ρνολντ Σβάρτζενενγκερ, Ο Κόναν ο Βάρβαρος. Αυτό που βλέπετε εδώ είναι ένα ειδικό εφέ που έγινε πάνω στον ηθοποιό Τζέιμς Ερλ Τζόουνς. Το σημαντικό σημείο εδώ είναι το σχήμα της γραμμής του σαγονιού. Ο μάρτυρας μας, ο οποίος είχε περάσει ένα χρονικό διάστημα με τους Ανουνάκι σε πραγματικό χρόνο στη σημερινή επόχή, είπε ότι ένα από τα πράγματα που τους χαρακτηρίζουν εκτός από το ύψος τους - το οποίο είπε ότι φτάνει τα 2.5 με 3 μέτρα. Είπε ότι είναι πολύ μεγάλοι και πολύ δυνατοί και φαίνονται μεγαλύτεροι από αυτό. Αλλά αυτό σχετικά με το ύψος τους, το οποίο ταιριάζει στα 2.6 μέτρα και για το οποίο αναφέρθηκε ο Κλάους. Είπε ότι είχαν μια πολύ έντονη δυνατή γνάθο και αυτό είναι που μου προκαλεί εντύπωση σχετικά μ' αυτούς τους σκελετούς, αυτά τα κρανία που βλέπουμε αυτή τη στιγμή.

ΑΠΟ : http://projectavalon.net/lang/el/klaus_dona_2_interview_transcript_el.html 

 

    

 

Εκτίθενται σε ένα μικρό μουσείο στο Ίκα του Περού. Το Ίκα βρίσκεται κοντά στις γνωστές Γραμμές Νάζκα και το μουσείο ονομάζεται Μουσείο Μαρία Ράιχ, από την Γερμανίδα κυρία που ερευνούσε όλη της τη ζωή τις Γραμμές Νάζκα. Και σ' αυτό το μουσείο μπορείτε να δείτε τα πιο παράξενα κρανία που έχω δει ποτέ, όλα βρέθηκαν σ' αυτήν την περιοχή κοντά στις Γραμμές Νάζκα. Έτσι η ερώτηση που δημιουργείται είναι: Τι είδους άνθρωποι ζούσαν εκεί και γιατί τα κρανία τους είχαν αυτό το σχήμα;   ΑΠΟ : http://projectavalon.net/lang/el/klaus_dona_2_interview_transcript_el.html 

 

  

 

  Ανω εικόνα. Από το βιβλίο του κορυφαίου χειρουργού Ω.Ρ.Λ.  Dr. med. B. Παυλιδέλη , με τίτλο Ρινοπλαστική, Ωτοπλαστική.

 

 ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΘΟΥΝ ΟΙ 'ΣΙΜΙΤΙΚΕΣ'  ή ΚΡΟΝΙΕΣ (αναφορά υπάρχει στην ' Ησιόδου ΘΕΟΓΟΝΙΑ', στοίχος 15, ..' ΚΡΟΝΟΣ Ο ΑΓΓΥΛΟΜΥΤΗΣ ΘΕΟΣ ...  ' ) ΜΥΤΕΣ..

 

 Κατά   σειρά μέγιστης ΚΥΡΤΟΤΗΤΑΣ (ΑΓΓΥΛΟΜΥΤΗΣ  ΕΛΛΗΝΗΣΤΙ) . 

 

  14. ΑΖΤΕΚΟΙ (Μάγιας ή Μάγοι απλούστερον) 

 

   8.   ΣΗΜΙΤΕΣ

 

   7.  ...ΡΩΜΑΙΟΙ ...   Είπατε τίποτα ?  για  την προέλευση των αιμοδιψών Ρωμαίων ?    

 

 

ΠΟΣΟ ΜΟΝΟΙ ΝΙΩΘΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ?

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΑΝΑΛΥΩ ΕΔΩ  >>

 

 

 

      Ενα πολύ ιδιαίτερο σημείο για την ανθρωπότητα , είναι το σημείο της ΄΄παροχής του φωτός στον άνθρωπο ΄΄ από τον τιτάνα Προμηθέα.  Χρονικά δεν ξέρω που να το τοποθετήσω.

Στη ΣΥΜΗ της Δωδεκανήσου,  κάποιοι από το νησί των Μακάρων  ( Άδη )   του Κρόνου (Εωσφόρου – διαβόλου – χάρου κλπ) έφτασαν στο νησί αυτό κι είχαν μαζί τους και τη νύμφη Σύμη, που έμενε εκεί κι έδωσε τ' όνομά της στο νησί. O Ποσειδώνας που πέρασε λίγο αργότερα, την έκανε δική του και γεννήθηκε ο Χθόνιος. Αργότερα έφτασε και ο Προμηθέας, αδελφός του Άτλαντα και δίδαξε πολλές τέχνες και τη μακροβιότητα.

 

Εκεί λέγεται ότι ο τιτάνας Προμηθέας , έπλασε άνθρωπο από πηλό... 

 

Ο Προμηθέας δύο τινά μπορεί να  έκανε  κατά την άποψή μας …

 

1. Είτε κατάφερε να ενσαρκώσει ανθρώπινη ψυχή σε κάποιο προϋπάρχον ζώο, και στη συνέχεια το ζώο αυτό ανθρωποποιήθηκε βιολογικά … 

Αυτή την άποψη εκφράζει σήμερα η γνωστή αρχαιολογική ΄΄οικογένεια΄΄ των Εβραίων  Λίκεη , που υποστηρίζει ότι ο πρόγονος του ανθρώπου είναι ο αφρικανικός πίθηκος ΛΟΥΣΙ , που ανεκάλυψαν σε σπήλαιο της Αφρικής.   Ηλικίας 3,5 εκατομμυρίων ετών.  Τους υποστηρίζουν μεγάλοι εκδοτικοί οίκοι (πχ National geographic).  Όμως στο σπήλαιο των Πετραλώνων Χαλκιδικής ο γνωστός σπηλαιολόγος Άρης Πουλιανός , έχει ανακαλύψει οστά ανθρώπων 11 εκατομμυρίων ετών.

 

Υπόψη ότι οι ψυχές περιφέρονται στον αιθέρα και μόλις γονιμοποιηθεί κάποιο ανθρώπινο ωάριο, με κάποιο τρόπο (ίσως άγγελος τη μεταφέρει εκεί) εισέρχονται σε αυτό και έτσι η ψυχή δημιουργεί το ανθρώπινο βιολογικό σώμα)

 

2. Είχε  ο προμηθέας αποκτήσει ΄΄εμπειρίες΄΄ άλλου τύπου…  είχε μάλλον ξεπεράσει και την τέχνη της συνουσίας …   είχε μάθει την τέχνη της  πλήρους διαβολοποίησης των ανθρώπων … τη μίξη δηλαδή της ουσίας πνεύματος των αγγέλων μετά της ουσίας πνεύματος των ανθρώπων..  αυτή ήταν η ΄΄φωτιά΄΄ , το θεϊκό πυρ, δηλαδή, που ΄΄έφερε΄΄ ο προμηθέας στους ανθρώπους…    η ΄΄αγγελοκαταληψια΄΄ του ανθρώπινου πνεύματος… 

 

  Ο Δίας – ΣΕΜΙΑΖΑΣ , ανακάλεσε τον προμηθέα και τον έφερε στο αρχηγείο του , στον Όλυμπο… για να του μάθει την τέχνη φυσικά… 

 

ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΔΙΑΣ - ΣΕΜΙΑΖΑΣ   Η Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΘΗΚΕ ΣΑΝ ΔΙΑΣ - ΣΕΜΙΑΖΑΣ ;

 

Η απάντηση εξαρτάται από την αποκρυπτογράφηση του τι  ακριβώς ήταν το ΄΄ΠΥΡ΄΄ που ο Προμηθέας  ΄΄έφερε΄΄ στους ανθρώπους.

 

Το πυρ , είναι η ΄΄ουσία πνεύματος΄΄ . Αλλά ουσία πνεύματος έχει και ο άνθρωπος (έχει επί πλέον και την ουσία ψυχής) και οι άγγελοι.

 

Η λέξη ΠΥΛΟΣ, από την οποία ο Προμηθέας φέρεται ότι έφτιαξε άνθρωπο , είναι απλή. Π + ΥΛΟΣ  -> Π = πέρασμα πνεύματος ουσίας , στην, ΥΛΗ. 

 

Η εκδοχή αυτή δε μας οδηγεί πουθενά  γιατί καλύπτει και τις δύο υποθέσεις…

 

  Στα παραπάνω φαίνεται να ταιριάζει και ο μύθος για το ΚΗΡΥΚΕΙΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ.       Τι συμβολίζει το Κηρύκιο  ;

Το κηρύκειο του Ερμή, ή της Ίριδας, επίσης Ατλαντικής γενιάς, συμβόλιζε το δεσμό των προγόνων με τους απόγονους. Η Νίκη, κατά τον Ησίοδο, ήταν η θυγατέρα του Τιτάνα Πάλλαντα... 

 

ΤΟ      ΚΗΡΥ (ΤΕΙ) (ΟΤΙ) ΚΕΙ  (ΕΙΝΑΙ) Ο … ΑΓΓΕΛΟΣ…. ΜΕΤΟΥΣΙΩΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ , ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ , ΣΩΜΑ….

 

Η΄ είναι  η γνώση του πως ένας άγγελος εισάγει μία περιπλανώμενη στον αιθέρα , ανθρώπινη ψυχή σε κάποιο ανθρώπινο γονιμοποιημένο ωάριο και με τον τρόπο αυτό ενσαρκώνει μια ψυχή ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ σε ένα νεογεννημένο , αμορφοποίητο, άψυχο,  άνθρωπο…..

 

Λένε πολλοί ότι σήμερα που γνωρίζουμε για την περίφημη έλικα του DNA των ανθρώπων, αυτό συμβολίζει το ΚΗΡΥΚΙΟ…

 

Όμως το κηρύκειο κάλλιστα μπορεί να αποτελείται από τα δύο φίδια, που είναι τα χωροχρονικά ασυνεχή που ενώνουν ουρανό και γη.

 

Κατά τη μυθολογία, και οι τρεις αδελφοί του Ατλαντα τιμωρήθηκαν από το Δία, μετά τη νίκη των "θεών" στη τιτανομαχία. Ο Δίας κατακεραύνωσε τον Μενοίτιο και τον Επιμηθέα και τους ξαπόστειλε στο Έρεβος, ενώ τον Προμηθέα τον έβαλε στην Ανατολή καρφώνοντας τον πάνω στην υψηλότερη κορυφή του Καύκασου. Εκεί ο Ήφαιστος τον έδεσε σε ένα βράχο με δεσμά άθραυστα. Ένας αετός που τον έστειλε ο Δίας, πήγαινε κάθε μέρα και έτρωγε το ήπαρ του Προμηθέως το οποίο  κατά την επόμενη νύχτα ανεγενάτο, επειδή ο Προμηθέας ήταν Τιτάνας αθάνατος. Ύστερα από τριάντα χρόνια έτυχε να περάσει από τα μέρη του Καύκασου ο Ηρακλής ο οποίος με το τόξο του σκότωσε τον αετό και απελευθέρωσε τα δεσμά του Προμηθέα.

 Όλα αυτά γίνονται βεβαίως με τη συγκατάθεση του Διός, που συνεφιλιώθη με τον Τιτάνα Προμηθέα. Μάλιστα ο Ζευς τον δέχεται στον Όλυμπο.

 

Κάνει , άραγε , ο Σεμιαζας – Δίας , επίδειξη πυγμής και δύναμης στους 200 αγγέλους παραβάτες ;  Η ήταν ο διάβολος που  τους έστειλε να φυλάνε σε δύσβατα σημεία του σύμπαντος, μάλλον.   Κάτι σαν ΄΄ξιφία΄΄ που λένε οι ναύτες… δηλαδή περιπολία με πλοίο κατά μήκος των τούρκικων ακτών , σε όλο το  Αιγαίο.

 

Τον τρίτο τον τιμώρησε αλλιώς,  αλλά τον χρειαζόταν για κάτι… είχε  ο Προμηθέας αποκτήσει ΄΄εμπειρίες΄΄ αλλού τύπου… 

Είχε μάλλον ξεπεράσει και την τέχνη της συνουσίας …   είχε μάθει την τέχνη της  πλήρους διαβολοποίησης των ανθρώπων … τη μίξη δηλαδή της ουσίας πνεύματος των αγγέλων μετά της ουσίας πνεύματος των ανθρώπων.. 

 

Αυτή ήταν η ΄΄φωτιά΄΄ , το θεϊκό πυρ, δηλαδή, που ΄΄έφερε΄΄ ο προμηθέας στους ανθρώπους…    η αγγελοκαταληψια του ανθρώπινου πνεύματος…  η’ η ενσάρκωση των αγγέλων σε ανθρώπινο φορέα…   Ετσι κάποιος από τους  Δία – Σεμιαζά ,  ή διάβολο, ανακάλεσε τον προμηθέα και τον έφερε στο αρχηγείο του , στον Όλυμπο… για να του μάθει την τέχνη φυσικά…

 Το Παραθέτω παρακάτω λαξευμένη σε βράχο εικόνα εικόνα που μοιάζει πολύ με την ιστορία του Προμηθέα. Ο τιτάνας , που φαίνεται να φέρει κάτι σαν στέμμα στην κεφαλή (μπορεί να είναι και ενεργειακό, ή αυρικό στέμμα) ειναι δεμένος σε βράχο και κοιτά με οίκτο προς τον ουρανό. 

 Ευρίσκεται στον αρχαιολογικό χώρο των ΜΥΚΗΝΩΝ, επί του βράχου δεξιά από το γνωστό αρχαιολογικό χώρο, καθώς εισερχόμαστε στην ύλη  των Λεόντων', δεξιά της χαράδρας. Οι εικόνες που παραθέτουμε θα σας οδηγήσουν εκεί εκ του ασφαλούς ...  Στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη  γραμμή,  κύκλο εντοπίζεται η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα'.  Μπροστά σας απλώνεται ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ.

 

 

Η παρακάτω εικόνα είναι από δορυφόρο (GOGLE EARTH). Παριστάται η τοποθεσία που ευρίσκεται η βραχομορφή (7) μέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με  διακεκομμένη  γραμμή,  κύκλο.  Η ευθεία κόκκινη γραμμή (5) παριστά την κατεύθυνση (αζιμούθιο) από το σημείο λήψης (2) της φωτογραφίας της  βραχομορφής (7) από το πάρκιν (1) του αρχαιολογικού  χώρου (6) των ΜΥΚΗΝΩΝ. O ΒΟΡΑΣ παρίσταται (4) με κόκκινο βέλος.  Στη δεξιά φωτογραφία φαίνεται η απόσταση που έχει ληφθεί η φωτογραφία της συγκεκριμένης βραχομορφής (περίπου 425 μέτρα). 

 

 

Η παρακάτω εικόνα είναι πιό 'παραστατική'.   Η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα' διακρίνεται καθαράμέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη  γραμμή,  κύκλο.  Αριστερά σας είναι ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ.  Το γιατί κανείς αρχαιολόγος δεν έχει παρατηρήσει μέχρι τώρα τη μορφή οφείλεται σε πολλούς λόγους... Κυρίως στο ότι δεν υπάρχει φαντασία , παρά μόνο ότι διαβάζουμε σε αρχαία κείμενα που μας έχουν 'αποδεσμεύσει' κάποιοι  - τα άλλα το Βατικανό  τα φιλάει καλά κάτω από τη γη - αλλά και στη φωτοσκίαση που πρέπει να είναι κατάλληλη για να 'φανεί'  το μνημείο....

Τα συμπεράσματα δικά σας ...

 

 

Παρακάτω παραθέτουμε 2 μεγενθυμένες, από υπολογιστή εικόνες , που αναφέρονται στην παραπάνω εικόνα, της βραχομορφής

 

  

 

Η γραφή του λήμματος ΜΥΚΗΝΕΣ είναι μάλλον λανθασμένη. Θα πρέπει να είναι ΜΗΚΥΝΕΣ εκ του  'μη Κύνες'  = όχι κύνες, δηλαδή όχι σκυλόμορφα όντα.  Τέτοια όντα υπήρχαν πριν τους κατακλυσμούς σε όλη την υδρόγειο.  Υπάρχουν αρκετά κείμενα αρχαίων Ελλήνων γεωγράφων που μιλούν για τα όντα αυτά.  Μάλλιστα ο ο γεωγράφος Αγαθαρχίδης στο έργο  'Περίπλους' αναφέρει μέχρι και την ύπαρξη ΣΦΙΓΓΩΝ στις περιοχές του Ινδού ποταμού...  Το απίθανο βέβαια είναι ότι τα περίεργα αυτά όντα έχουν τοιχογραφηθεί σε πάρα πολλούς χριστιανικούς ναούς.  Στο γένος των ΚΥΝΟΜΟΡΦΩΝ όντων ανήκει και ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ,  ο γνωστός προστάτης των ταξιδευόντων !!! Ως εκ τούτου παρουσιάζεται σε εικόνες ως κυνόμορφος.  >>Δες περισσότερα.

 Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα όντα , όπως οι ΣΚΙΟΠΟΔΕΣ - ειχαν ενα τεράστιο υπερτροφικό πόδι το οποίο χρησιμοποιούσαν σαν ομπρέλα για να τους   προφυλάσσει από τον ήλιο..- οι ΣΤΕΡΝΟΚΕΦΑΛΟΙ - δεν είχαν κεφάλι. τα μάτια και η μύτη ήταν στο στέρνο τους. εικόνα τους υπάρχει αγιογραφημένη σε πολλές μονές. Σας παρουσιάζουμε μία τέτοια εικόνα από τη Μονή Γαλατάκι στη Β.Εύβοια. >>Δες περισσότερα. Υπάρχει επίσης ένα βιβλίο, ειδική έκδοση της Μονής Κίκκου - η μεγαλύτερη στην Κύπρο- η οποία έχει εικόνες από τοιχογραφίες μονών που έχουν αποκλειστικά τέτοια τέρατα ...  

Απλά να σημειώσουμε εδώ ότι λίγο πιό νότια, γεωγραφικά, υπήρχε ένας άλλος λαός , οι ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝες.  Αυτοί υπήρχαν πριν από τους ΣΠΑΡΤΟΥΣ του  ΚΑΔΜΟΥ, που ανεφύησαν από τη γη στη ΘΗΒΑ (αποτελεί αναγραμματισμό του λήμματος  ΒΑΘΗ =>  τα βάθη της ΑΒΥΣΣΟΥ , όπου ΑΒΥΣΣΟΣ είναι το μη έχον τέλος χωροχρονικό πέρασμα , στο οποίο όποιο πνεύμα εισέλθη είναι καταδικασμένο ...).  Ο ΚΑΔΜΟΣ είναι αναγραμματισμένο το λήμμα 'ΑΔΑΜ' με την προσθήκη του ιδεογράμματος 'Κ'.  Το ΣΠΑΡΤΟΙ παρεφθάρει προφανώς μετά τον ή τους κατακλυσμούς σε ΣΠΑΡΤΙ-άτες.  Κάποιοι μύστες ΕΒΡΑΙΟΙ τους θεωρούν ν - οχι άδικα ίσως - δική τους γεννιά. Νομίζουμε ότι προφανέστατα είναι και αυτοί, όπως οι ΕΒΡΑΙΟΙ, το πρώτο γένος ανθρώπων - μετά τους ΜΑΚΑΡΕΣ του Πλάτωνα , που ήταν ο πνευματικός άνθρωπος στον ουρανό, το ΑΡΣΕΝ και ΘΗΛΥ δηλαδή της ΓΕΝΕΣΗΣ. Είναι οι μεταγενέστεροι ονομασθέντες ΓΕΦΥΡΙΣΤΕΣ, που η αμάθεια και η μικρότητά τους τους έφερνε να περνάν το περίφημο εκείνο ΓΕΦΥΡΙ (αν και εδώ θα πρέπει να ερευνηθεί αν πρόκειται για κοσμικό - υλικό γεφύρι ή για χωροχρονικό πέρασμα που λειτουργεί σαν ενωτικό -γέφυρα = πέρασμα - στις δύο διαστάσεις, την πνευματική και την υλική) ντυμένοι με δέρματα τράγων , για να διακωμοδίσουν τους επόπτες των Ελευσινίων μυστηρίων.  Εξ ου και τα περίφημα καρναβάλια (καρνα+βάαλ , όπου ΒΑΑΛ είναι ο ΔΙΑΣ στους Ασιατικούς λαούς..).  ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝ = ΛΑ(ος) ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝ = ο λαός που είχε επιμειχθεί με τους δαίμονες. Εδώ απαιτείται σοβαρή σπουδή του βιβλίου του ΕΝΩΧ της Π.Διαθήκης για να καταλάβει ο αναγνώστης τι έχει συμβεί... Αρκεί να διαβάσει Ελληνική μυθολογία και να παραβάλει τον αρχιπαραβάτη (= αρχάγγελο) άγγελο ΣΕΜΙΑΖΑ με τον ΔΙΑ και θα καταλάβει ότι είναι το ίδιο πρόσωπο.... Αυτά που αναφέρονται στην Π. Διαθήκη συμβαίνουν στον Ελλαδικό χώρο ...

Οι προσμοίξεις αγγέλων με τις γυναίκες των θνητών , δηλαδή ....  Πιθανότατα οι Λακεδαίμονες ήταν τερατόμορφα όντα σαν και αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω ... Και όταν ήρθαν οι ΣΠΑΡΤΟΙ στην περιοχή άλλα έδιωξαν και άλλα υποδούλωσαν. Παραδόξως τέτοιες γνώσεις θα βρείτε στην περίφημη κινηματογραφική ταινία ' 300' που αναφέρεται στον ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΑ ΛΕΩΝΙΔΑ και τη μάχη των ΘΕΡΜΩΝ ΠΥΛΩΝ (πέρασμα τελλουριακό τεράστιο που συνδεόταν απ' ευθείας με τους ΔΕΛΦΟΥΣ και όχι εδαφική περιοχή. Οι Πέρσες ήταν μυημένοι και ήξεραν τι ήθελαν στην περιοχή ...) Κάποια στιγμή ο Λεωνίδας ανεβαίνει στο 'ναό' και εκεί συναντά τέτοια 'τέρατα' ...   Στην ταινία επίσης αναπαριστάται -σαφώς - ο συνουσιασμός μιάς νεαρής ιέρειας στον ίδιο ναό με ..κατι αόρατο... Η σκηνή είναι σαφής. Υπάρχει δαιμονοληψία, από την οποία προκύπτει ...ο χρησμός στον Λεωνίδα , μέσω κάποιου 'τερατόμορφου' μεταφορέα... Τέρατα ήσαν και οι πλείστοι των Περσών...  Ειδικά η φρουρά του βασιλέα τους - οι περίφημοι 'ΑΘΑΝΑΤΟΙ' που προφανώς σαν μη άνθρωποι ζούσαν περισσότερα χρόνια από τους κοινούς θνητούς,  φορούσε πάντα κάλυμμα στην κεφαλή για να μη φαίνεται το πρόσωπό τους... ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΡΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ 'ΕΦΙΑΛΤΗΣ', που πρόδωσε το πέρασμα προς τις θέσεις των 300 υπερασπιστών των ΘΕΡΜΩΝ ΠΥΛΩΝ...  'ΑΛΤΗ-Ρ' στα αρχαία Ελληνικά , είναι τα βάρη που έβαζαν οι αθλητές στα χέρια τους για να πηδούν περισσότερα μέτρα στο μήκος..(τα αναβολικά της εποχής ... προγόνων τέχνη). 'ΕΥ' σημαίνει σωστός.' Ι' =ΕΙ , δηλαδή υπάρχω. ΕΥ+(Ε)Ι+ΑΛΤΗ (το ς είναι κατάληξη και δεν ανήκει στο λήμμα)  σημαίνει αυτόν που σωστά έχει βάρη στα χέρια του. Δηλαδή το όνομα 'ΕΦΙΑΛΤΗΣ' προσδιόριζε αυτό το ανθρωπόμορφο τέρας που είχε υπερτροφικά χέρια ... όπως οι ΣΚΙΟΠΟΔΕΣ είχαν υπερτροφικά πόδια... Αυτός μάλλον ήταν και ο λόγος που ο Λεωνίδας μάλλον δεν δέχθηκε τον ΕΦΙΑΛΤΗ σαν συμπολεμιστή του όταν του το ζήτησε... 

ΓΑΙΤΙ ; Μα το ΛΕΩΝΙΔΑΣ το καταμαρτυρεί .. ΛΕΩΝΙΔΑΣ = ΛΕΩΝ + (Ο)ΙΔΑΣ. Ο Λεων παριστά τον ανθρώπινο εγωισμό. Την αρνητική ενέργεια του ανθρώπου που τον κρατά μακριά απο το ΘΕΟ... Ως εκ τούτου ο ΗΡΑΚΛΗΣ εξ αρχης θεοσεβής απεκδύεται την δύναμη αυτή. Συμβολικά 'γδέρνει' τον δικό του λέοντα -εγωισμό - και υποτάσσεται στη βούληση του ΘΕΟΥ του. ΟΙΔΑ είναι σε αντιπαραβολή με το βλέπω, η όραση στην πνευματική διάσταση. ΟΡΩ τον ΘΕΟ = ΘΕΩΡΩ .. ΘΕΩΡΙΑ... Το βλέπω έχει να κάνει με την κοσμική όραση. ΛΕΩΝΙΔΑΣ είναι αυτός που βλέπει με τα μάτια του ΝΟΥ. Βλέπει μέσα του πνευματικά... Βλέπει όμως και τις ψυχές των άλλων. Σήμερα αυτή η 'ικανότητα' - χάρισμα εκ ΘΕΟΥ - λέγεται 'ΔΙΑΚΡΙΣΗ'.  Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ φαίνεται ότι διέθετε το χάρισμα της διάκρισης και ίσως για το λόγο αυτό αν και ΛΑΚΕΔΑΙΜΩΝ , έγινε βασιλειάς των ΣΠΑΡΤΩΝ... 

 

 Να σημειώσουμε εδώ ότι στα πλαίσια του αυτοχρηματοδοτούμενου προγράμματός μας με την ονομασία 'ANCIENT MENTOR'  >>Δες περισσότερα, συνεχίζεται η έρευνά μας, με τη χρήση συστημάτων WMTS,