ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΦΘΑΛΜΩΝ

 

 

Η παρατήρηση των λίθινων –κυρίως – αυτών ‘μνημείων’ (θα μας επιτραπεί η έκφραση) στηρίζεται σε φαινόμενα λανθάνουσας παρατήρησης των ανθρώπινων οφθαλμών. Ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τι συμβαίνει γύρω μας είναι επιστημονικά σήμερα, αποδεδειγμένο, ότι δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια αυτού του σύμπαντος. Η χρήση των οφθαλμών, μιας εκ των ανθρώπινων αισθήσεων, όχι μόνο εν μας δίδει καμία πληροφορία, αλλά αντίθετα μας παραπλανά πλήρως για το τι συμβαίνει στον μικρόκοσμο. Δεν αντιλαμβανόμαστε τα νέφη των ηλεκτρονίων (εικόνα 6) και τα μόρια (εικόνα 4) ούτε τι συμβαίνει ακόμη και σε επίπεδα πολύ πάνω από αυτά. Έτσι βλέπουμε μέσα από τον αέρα σαν αυτός να μην υπάρχει, ενώ υφίσταται. 

 

 Στις παρακάτω εικόνες 1 έως και 6 υπάρχουν μερικές καταπληκτικές απεικονίσεις σε εικόνες, του πραγματικού κόσμου, με 'ηρωα' ένα φύλο από μία τυχαία φυλλωσιά. Η τελευταία εικόνα έχει ληφθεί προφανώς από ειδική διάταξη λέιζερ. Ο ανθρώπινος οφθαλμός από μόνος του δεν βλέπει καν τη 2η εικόνα ....

 

 

εικόνα 1

 

 

εικόνα 2

 

 

εικόνα 3

 

 

 εικόνα 4

 

 

 εικόνα 5

 

 

εικόνα 6

 

Επίσης δημιουργούνται στα οπτικά κέντρα του εγκεφάλου μας εικόνες ανάλογα με την πυκνότητα και υφή του αέρα από τόπο σε τόπο, από καιρό σε καιρό κλπ… Τα φαινόμενα του αντι-κατοπτρισμού πχ στη ζεστή άσφαλτο ή στη ζεστή άμμο δεν θα έπρεπε να είναι ορατά αν αντιλαμβανόμαστε την ύλη στην πραγματική της υφή και πυκνότητα.  Όταν ένα σύνολο αντικειμένων είναι σε μεγάλη σχετικά απόσταση από τους ανθρώπινους οφθαλμούς αυτοί το συνθέτουν με ένα τρόπο που παρουσιάζεται σε μας - μεταφραζόμενη ανάλογα στο νου μας -  σαν μία εικόνα διαφορετική από την πραγματικότητα, ενώ στο πραγματικό συν - παν δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

 

 Στις παρακάτω εικόνες φαίνονται μερικά παραδείγματα του πως μπορούν να ‘ξεγελασθούν’ οι ανθρώπινοι οφθαλμοί.

 

ΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Εικόνα 7      EIΔΩΛΟ ΑΠΌ ΜΑΚΡΙΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΦΘΑΛΜΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ  

 

 

ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ  ΈΝΑ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ …

Εικόνα 8   TO ΠΑΡΑΠΑΝΩ EIΔΩΛΟ,  ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕΝΟ ΑΠΌ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

 

 

 

 

ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΑΥΤΌ ΑΠΌ ΤΟ ΑΡΧΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΘΕΝ ΩΣ 'ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ'

 

 

Εικόνα 9  TO ΠΑΡΑΠΑΝΩ EIΔΩΛΟ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕΝΟ  ΑΠΌ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΦΘΑΛΜΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
 

 

ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ
 

 

Εικόνα 10   ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΔΩΛΟ (ΑΡΙΣΤΕΡΑ) ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΦΘΑΛΜΟ

 

Εικόνα 11     ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΝΑ  ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

 

 

 

Εικόνα 12   ΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ  ΤΡΙΤΟ , ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

 

 

 

 

Εικόνα 13    ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΒΡΑΧΟΜΟΡΦΗΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

 

ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ  ΜΙΑ ΚΕΦΑΛΗ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΣΤΕΜΜΑ

Εικόνα 14   ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ TO ΠΑΡΑΠΑΝΩ EIΔΩΛΟ,  ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕΝΟ ΑΠΌ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

 

 

ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

 

Εικόνα 15    TO ΠΑΡΑΠΑΝΩ EIΔΩΛΟ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕΝΟ  ΑΠΌ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ  ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΦΘΑΛΜΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΌ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ (ΠΕΡΙΠΟΥ 60 ΜΟΙΡΕΣ ΔΕΞΙΩΤΕΡΑ )
 

 

ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΚΑΝΟΝΙΣΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ

 

 

Χρησιμοποιώντας αυτήν ακριβώς την αρχή, με κάποια τεχνολογία που σήμερα δεν γνωρίζουμε, αλλά με τις γνώσεις που έχουμε είμαστε σε θέση να εικάσουμε, οι τεχνολόγοι εκείνων των καιρών φαίνεται ότι κατασκεύασαν προηγμένες τεχνολογικά μηχανές ικανές να ‘διαμορφώνουν’ ακόμη και σκληρά πετρώματα από μεγάλες αποστάσεις με χρήση κάποιας μορφής ενέργειας, στενής δέσμης.  Έτσι φαίνεται ότι κατάφερναν να κατασκευάζουν μνημεία – όχι αγάλματα, διότι το άγαλμα είναι τρισδιάστατη μορφή, ενώ τα συγκεκριμένα δεν είναι – τα οποία ήταν ορατά ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ (ονομαζόμενη από τους στρατιωτικούς ως αζιμούθιο) και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ, ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ. Η τεχνολογία αυτή όσον αφορά το τελευταίο της στοιχείο, παρουσιάζεται και σε πολλά ευρήματα της αρχαίας Αιγύπτου.

 

Τα πλείστα των μνημείων αυτών είναι ακανόνιστοι βράχοι που όταν τους παρατηρεί κανείς από συγκεκριμένη γωνία και απόσταση με την επίδραση των ακτίνων του ηλίου - από τις σκιάσεις που δημιουργούνται – μας φανερώνουν διάφορες γνωστές ή άγνωστες μορφές ανθρώπων, ζώων, θεοτήτων  ή  άλλων τερατόμορφων όντων …

 

Το να δει κανείς αυτά τα μνημεία δεν είναι εύκολο … Σήμερα μετά τόσο χρόνια πολλά από αυτά θα έχουν πάθει μόνιμες και σοβαρές φθορές, άλλα θα έχουν καταστραφεί , ενώ η ατμόσφαιρα έχει πολλαπλώς μολυνθεί και έχουν αλλάξει οι δείκτες διαθλάσεώς της, γεγονότα και παράμετροι πολύ σημαντικοί για τον εντοπισμό  των μνημείων αυτών.

 

Δεν έχουμε ακόμα απόλυτα αντιληφθεί τους λόγους για τους οποίους οι προφανείς (ή όχι ;) πρόγονοί μας, δημιούργησαν αυτά τα μνημεία.

 

Μερικά σαφώς φαίνεται να έχουν τοποθετηθεί σαν οδοδείκτες καθότι είναι ορατά και από τη θάλασσα σε μεγάλες αποστάσεις. 

 

Άλλα φαίνεται ότι φανερώνουν ύπαρξη κατοικημένου τόπου ή ναού ή κάποιας μορφής περάσματος. 

 

Κάποιες, ποιο προχωρημένες, παράδοξες σκέψεις, μας οδήγησαν στο ότι  κάποιες από τις μορφές αυτές ίσως να είναι και απολιθώματα όντων ή ηρώων που φέρονται να  ‘έδρασαν’ κατά περιόδους στην Ελληνική μυθολογία. 

 

Δύο τέτοια, χαρακτηριστικά μνημεία, αποφασίσαμε να φέρουμε στο φως της δημοσιότητας.  Και τα δύο φαίνεται ότι απεικονίζουν ανθρώπινη κεφαλή που φέρει κορώνα και ως εκ τούτου θεωρούμε ότι παριστούν κάποιο βασιλιά. Τα δύο αυτά μνημεία να και μοιάζουν πολύ, απέχουν μεταξύ τους περί τα 200 χιλιόμετρα.

 

Δεν αποκαλύπτουμε τη θέση τους διότι αυτή τη στιγμή δεν είμαστε σε θέση να τα προστατέψουμε.

 

Και τα 2 συγκεκριμένα μνημεία - βραχομορφές ευρίσκονται στα όρια της  Ελληνικής επικράτειας.

 

 

 

 

         Εικόνα 16.   Βραχομορφή, πιθανότατα παριστώσα κεφαλή βασιλέως (από το στέμμα που φαίνεται να φορά αριστερά) να κοιτά προς τον ουρανό

 

                              

 

Εικόνα 17.   Σκαρίφημα της παραπάνω κεφαλής, σε ελεύθερη απόδοση  στην πραγματική θέση (αριστερά) και σε κάθετη θέση  (δεξιά)

 

 

 

Εικόνα 18.   Η παραπάνω βραχομορφή, , σε φυσική απεικόνιση (πάνω) , με χαραγμένο ίχνος ολόγυρά της (κάτω αριστερά) και σε  και αποχρώσεις του γκρί (κάτω δεξιά)

 

 

                   

 

Εικόνα 19.   Βραχομορφή, πιθανότατα παριστώσα άνθρωπο δεμένο΄ πάνω σε βράχο. Φέρει στέμμα στην κεφαλή, που ίσως σημαίνει ότι πρόκειται για  βασιλέα. Η σκηνή θυμίζει έντονα τον Τιτάνα Προμηθέα, δεσμώτη από τον Δία , σε φυσική απεικόνιση (αριστερά) και αποχρώσεις του γκρί (δεξιά)

 

           

 

Εικόνα 20.   Τμήμα της παραπάνω βραχομορφής ( κεφαλή) σε φυσική απεικόνιση (αριστερά) και επεξεργασμένη σε αποχρώσεις του γκρί (δεξιά)

 

 

Εικόνα 21.   Οι δύο παραπάνω , διαφορετικές βραχομορφές, σε φυσική απεικόνιση (αριστερά) και αποχρώσεις του γκρί (δεξιά)

                     Στην αντιπαράθεση των εικόνων είναι φανερή η ομοιότητά τους.  Η απόσταση των κεφαλών είναι αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα.                                    Διαφέρουν και ως προς το μέγεθος.

 

 

 

ENA ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΦΘΑΛΜΩΝ

 

 (  Phillippe G.Schyns και Aude Oliva του πανεπιστημίου της Γλασκόβης )

 

Άμα δείτε τις παρακάτω εικόνες από τη θέση του υπολογιστή σας, ο κ.Θυμωμένος είναι στα αριστερά και η κ.Ήρεμη στα δεξιά.

Σηκωθείτε από τη θέση σας και κάντε πίσω γύρω στα 5 βήματα (σχετικά μεγάλα) και δείτε!! Αλλάζουν μεριές!!

 

 

 

Νομίζω αυτή η παραίσθηση δημιουργήθηκε


Αυτό αποδεικνύει ότι ίσως να μη βλέπουμε πραγματικά αυτό που υπάρχει, πάντα!

 

 

 

 

TΡITO  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΦΘΑΛΜΩΝ

 

Το άγαλμα του Ιησού Χριστού στο Ρίο ντε Τζανέιρο (Βραζιλία) και ο έναντί του βράχος

 

 

 

 

 To πασίγνωστο άγαλμα του Ιησού στο Ρίο έχει απέναντί του ένα ασυνήθιστο τεράστιο βράχο κωνικής μορφής, που θυμίζει έντονα τους 'ΟΜΦΑΛΟΥΣ' ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ'.

 

  Στην παραπάνω λήψη (φωτογραφία) 'α' , που μου εστάλη μέσω διαδικτύου στον κωνικό αυτό βράχο διακρίνω  2 μορφές. 

 

 Ενας βλοσυρός γέροντας (μέσα στον ερυθρό κύκλο)  έχοντας παρατεταμένο το αριστερό του χέρι προς ένα λύκο (μέσα στον κίτρινο κύκλο). Στην παρακάτω φωτογραφία είναι νομίζω εμφανέστατες οι φιγούρες αυτές.

 

 

 

  Προβληματίσθηκα πολύ από τις μορφές αυτές.  Τόσο που έψαξα για άλλη φωτογραφία του αγάλματος του Ιησού. Δέστε μία φωτογραφία 'β' ,  παρακάτω. Προσοχή όμως.  Εδώ η γωνία λήψης της φωτογραφίας είναι διαφορετική.  Ο βράχος είναι αριστερά του αγάλματος. Στην πρώτη φωτογραφία ο βράχος ήταν δεξιά του αγάλματος. Επί πλέον να λάβουμε υπόψη μας ότι είναι διαφορετικές οι συνθήκες λήψης της φωτογραφίας 'α' από τη φωτογραφία 'β'  (φωτισμός, εποχή του έτους, υγρασία κλπ) .

 

 

  Στις παρακάτω φωτογραφίες έχω αντιπαραθέσει τον ίδιο βράχο όπως παρουσιάζεται στις φωτογραφίες 'α' (αριστερά) και 'β' (δεξιά). 

 

Στην πρώτη από τα άνω σειρά οι εικόνες είναι αυθεντικές, ενώ στην κάτω σειρά έχω προσθέσει ΑΝΤΙΘΕΣΗ (contrast).     TA  ΣYMΠEΡAΣMATA  ΔΙΚΑ ΣΑΣ.