ΤΑ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΑΤΡΑ ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΣΤΙΑΣΗ 

 

 
 ΘΕΑΤΡΟΝ= η ΘΕΑ Των ΡΟωΝ, που μόνοι εκείνοι (οι 'ολύμπιοι' νεφελήμ) θωρούσαν
   in english  
 
 


Σύνδεση με τα προηγούμενα

Τα γεωενεργειακά ρευστά ή απλά ΄΄ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑ΄΄, φαίνεται ότι τα αρχαία ιερατεία των φυλών με κάποιο τρόπο γνώριζαν, τις εκμεταλλεύονταν κατά κάποιο τρόπο και με βάση το αν αυτές ήταν ΄΄θετικές΄΄ , όριζαν τις θέσεις των κτιρίων, των ιερών, ακροπόλεων , αλλά και ολόκληρων πόλεων.  Επί πλέον είχαν την ευθύνη να χαράξουν τα όρια ενός ιερού χώρου και να προσδιορίσουν ακόμα και την οδό που θα συνέδεε ένα δίκτυο ιερών τόπων ή ναών. 

Προκατακλυσμιαίοι πολιτισμοί διατηρούσαν αναμνήσεις πολύ προηγμένων επιστημονικών γνώσεων ενός απώτερου προκατακλυσμιαίου παρελθόντος και φαίνεται ότι είχαν φθάσει σε πολύ υψηλό τεχνολογικό επίπεδο που ακόμα και σήμερα προσπαθούμε να κατανοήσουμε.  Ιεροί τόποι σε όλη τη γη, εγκατεστημένοι με σαφή γεωδαιτική διάταξη, σταθερά ενός παγκόσμιου γεωδαιτικού συστήματος, κατασκευασμένου με απόλυτη ακρίβεια από κάποιον πανάρχαιο πολιτισμό. Λίθινες ΄΄σημαδούρες΄΄ δημιουργούν αστρονομικούς και γεωμετρικούς σχηματισμούς, με σκοπό να δρουν σαν αγωγοί, πυκνωτές, μεταλλάκτες και συσσωρευτές ενέργειας. Η καταστροφή των κατασκευών αυτών ελαχιστοποίησε την ένταση του γήινου ενεργειακού μαγνητικού πεδίου, ενώ η ταχύτητα περιστροφής της γης περί τον άξονα της έχει αρχίσει να επιβραδύνεται.  Φαίνεται ότι τα σε σφαιρικά τρίγωνα κείμενα και μη, ποικίλα μεγαλιθικά μνημεία παγκόσμια, δημιουργούσαν κάποτε ένα τεράστιο ενεργειακό δίκτυο εξισορρόπησης αρνητικών και θετικών ενεργειών στην επιφάνεια, και στο εσωτερικό του πλανήτη που σκοπό είχε την ομαλή ροή της μαγνητικής ενέργειας που ο πυρήνας της γης αυτοπαράγει, καθότι γνώριζαν ότι η εξασθένισή του, θα είχε σαν αποτέλεσμα φαινόμενα αποσταθεροποίησης των μαγνητικών πόλων του πλανήτη, επηρεασμό της ταχύτητας περιστροφής του, μη αποδεκτές βαρυτικές συμπεριφορές  και  τελικά ανατροπή του, φαινόμενο που έχει συμβεί κατά το παρελθόν με ολέθρια αποτελέσματα για τον έμβιο πληθυσμό του.

Κατά την άποψη αρκετών γεωπαθολόγων τέτοιες ενέργειες είναι η ΘΕΤΙΚΗ και η ΑΡΝΗΤΙΚΗ κοσμική ακτινοβολία,  η ΘΕΤΙΚΗ  και η ΑΡΝΗΤΙΚΗ γήινη ακτινοβολία (σε αυτή κατηγορία ανήκουν όλες οι γεωπαθογόνες ακτινοβολίες), η ηλιακή ακτινοβολία, και  οι  ακτινοβολίες που προέρχονται από άλλους πλανήτες.  Συνολικά με τα τελλούρια, υφίστανται  7 ειδών ενεργειακά ρεύματα.

Ο πλανήτης μας είναι ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟΣ με πανάρχαια οικοδομήματα που δημιουργούν αστρονομικούς και γεωμετρικούς σχηματισμούς, προφανώς όχι τυχαία , αλλά για κάποιο ή κάποιους  σκοπούς.  Ο σκοπός ή σκοποί , αυτής της δόμησης σε συγκεκριμένα σημεία της γης θα πρέπει, κατά πάσα πιθανότητα, να ερευνηθεί στην κατεύθυνση της  αύξησης του γήινου ενεργειακού μαγνητικού πεδίου το οποίο, τώρα που έχουν καταστραφεί  τα περισσότερα από αυτά τα οικοδομήματα  που πρέπει να ήταν ή να λειτουργούσαν τρόπο τινά σαν αγωγοί ενεργείας, πυκνωτές, μεταλλάκτες και συσσωρευτές της  συνεχώς φθίνει, όπως και η ταχύτητα περιστροφής της γης περί τον άξονα της έχει αρχίσει να επιβραδύνεται.  Σχετικές μελέτες  σχετικά με την υφή των τελλουρίων και την πιθανή σήμανσή τους σε κάποια εποχή , παρουσιάζουμε σε άλλη ιστοσελίδα μας.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ορθή τοποθέτηση στο χώρο, των ιερών και πόλεων της αρχαίας Ελλάδος και τον μεταξύ τους συνδυασμό ήταν η ακριβής γνώση του ηλιακού συστήματος και των αστερισμών, σε συνδυασμό με την επίσης ακριβέστατη γεωγραφική - γεωδαιτική μορφή του ελλαδικού χώρου και των ηλεκτρομαγνητικών απορροιών και ρευμάτων που τον διατρέχουν.  Και ο κάθε τέτοιος χώρος που βρισκόταν στη διασταύρωση ροών ενεργείας, ήταν  κομβικός χώρος.

Το πρώτο τέταρτο του αιώνα μας άρχισαν να μελετώνται τα ζωτικής ενέργειας αόρατα ηλεκτρομαγνητικά κανάλια, τα οποία περνούν πάνω στη γη στα σημεία που οικοδομήθηκαν σημαντικά κτίσματα όπως ο Παρθενών, η Μεγάλη Πυραμίδα, το Στόουνχεντζ και άλλα ΜΗ ΓΝΩΣΤΑ μνημεία. Σήμερα έχει εντοπισθεί ένα πλήρες δίκτυο από ευθείες που συνδέουν τις μεγαλιθικές κατασκευές της Ευρώπης. Θεωρείται δε πιθανόν να υπάρχουν υπόγειες δίοδοι κατά μήκος των γραμμών του δικτύου, οι οποίες ενώνουν όλα τα αρχαία ιερά, ναούς, πόλεις και μεγαλιθικά μνημεία τύπου ντολμέν και μενχίρ. Οι πρόγονοί μας τα ονόμαζαν ορθόλιθους (γνωστότατος είναι ο ορθόλιθος της Πύλου) και λιθοτράπεζες.  Λειτουργούσαν - και κάποια λειτουργούν ακόμη - σαν τεράστιες ΛΙΘΙΝΕΣ ΚΕΡΑΙΕΣ εκπομπής ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.  Ανάλογα με την περίσταση - ενεργειακή κατάσταση του περιβάλλοντα χώρου - λειτουργούσαν και σαν ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΕΣ ενέργειας. Επίσης  μπορούσαν να λειτουργούν κάποια από αυτά και σαν τεράστιοι ΠΥΚΝΩΤΕΣ ενέργειας.  Ο πυκνωτής συσσωρεύει σταδιακά ενέργεια, αλλά την εκπέμπει ολόκληρη , στιγμιαία.  Ο αρχικός ρόλος των κατασκευών αυτών ,  όπως προαναφέραμε,  ήταν βασικά,  η ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΟΥΔΕΤΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.

 

Αποκλείεται όμως να επεδίωκαν κάτι τέτοιο με την κατασκευή θεάτρων

 

Αν ήθελαν κάτι τέτοιο, δεν θα χρησιμοποιούσαν μέταλλα στα θέατρα. Τα μέταλλα είναι θετικοί αγωγοί των γεωπαθειών και αυτό το γνώριζαν οι αρχαίοι πρόγονοί μας. Και είναι γνωστό - υπάρχουν σχετικές δημοσιεύσεις - ότι σε αρκετά αρχαία θέατρα, έχουν βρεθεί μεταλλικά ελάσματα που εκινούσαν από την εστία τους και ανέρχονταν μέχρι την τελευταία σειρά καθισμάτων , στο άνω μέρος του θεάτρου.  Η συγκεκριμένη μάλιστα μελέτη , θεωρεί ότι αυτό θυμίζει αβίαστα ΠΟΜΠΟ. Οτι δηλαδή τα αρχαία θέατρα ΕΞΕΠΕΜΠΑΝ προς τον ουρανό.  

 

Αν αυτό το τελευταίο συνδυασθεί με την ΚΑΘΑΡΣΗ που γνωρίζουμε ότι επεδίωκαν οι αρχαίοι συγγραφείς των έργων που διαδραματίζονταν στα θέατρα, τότε  δεν αποκλείεται τα θέατρα να λειτουργούσαν και σαν ΕΚ ΠΟΜΠΟΙ  των ανθρώπινων συναισθημάτων .. Το ποιοί και γιατί ήθελαν να ΣΥΛΛΕΞΟΥΝ αυτά τα συναισθήματα, δεν αποτελεί αντικείμενο της έρευνάς μας.  Αν όμως δούμε λογικά ποιό ήταν το μέγιστο τελικό συναίσθημα από μία τραγωδία, κατά την οποία ο δυστυχής θνητός ήταν πάντα το θύμα του Δία , θα καταλάβουμε...    Ο ΦΟΒΟΣ ...  Τώρα , για ποιά ΄΄κάθαρση΄΄ μιλάμε, εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω...   Και για ποιό λόγο θα έπρεπε να περάσει το μήνυμα του ΑΝΙΚΗΤΟΥ θεού - Δία, πάλι δεν καταλαβαίνω.  Εκείνο βέβαια που γνωρίζουμε σήμερα, είναι ότι κάποιοι ΄΄καθαρτές΄΄ σεναριογράφοι της εποχής, ανήκαν στα Ελευσίνια Μυστήρια , άρα καθοδηγούνταν από ιερείς και ΄΄θεούς΄΄ και αυτό το τελευταίο μας λέει πολλά.  Προσωπικά το προσωπικό συμπέρασμα που εξάγω - αβίαστα και χωρίς πολύ έρευνα και σκέψη - είναι  ότι τη συγκεκριμένη εποχή - αναφέρομαι στη γενιά των έργων του ΟΙΔΙΠΟΔΑ - οι ΄΄θεοί ΄΄ μάλλον χρειάζονταν τη βοήθεια κάποιων θνητών σεναριογράφων για να επιβληθούν στους ανθρώπους...

Ηταν η εποχή που ο Διόνυσος (κάποιος αρχιδαίμονας, ο εωσφόρος ίσως) είχε συγκατοικήσει στους Δελφούς - δηλαδή μοιραζόταν την εξουσία με απλά λόγια - με τον Απόλλωνα (κάποιον από τους 200 παραβάτες αγγέλους ή ΄΄εγρήγορους΄΄ κατά την υπάρχουσα αφήγηση του προφήτη Ενώχ, στο ομώνυμο , απόκρυφο (; ) βιβλίο της Π. Διαθήκης ) ...

 

Αυτή, η μετέπειτα, χρήση των θεάτρων, προσωπικά πιστεύω, ότι διέφερε από την αρχική χρήση που ίσως το θέατρο της Δωδώνης  (Δ + δονώ  =  δονώ τον άνθρωπο , γιατί το ΄Δ΄ είναι το σύμβολο της Αγίας Τριάδος , του ΘΕΟΥ δηλαδή, αλλά και του ανθρώπου - πνεύμα.) Και μόνο το όνομα Δ - Ω - ΔΩΝΕΙ , μας παραπέμπει αλλού και όχι σε... καθάρσεις και ..καθαρτικά.   

 

Η χρήση των θεάτρων στην αρχαία Ελλάδα, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΑ ΕΠΟΧΗ , ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ,  πιστεύουμε ότι είχε να κάνει καθαρά με την ενεργειακή φόρτιση του συγκεκριμένου χώρου.  Με απλά λόγια, τα αρχαία Ελληνικά θέατρα θα πρέπει να ΔΡΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΕΣ ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ.  Η γεωενέργεια συγκεντρωνόταν στην ΕΣΤΙΑ του τεχνητού ΚΑΤΟΠΤΡΟΥ , σχήμα που παρουσίαζε το αρχαίο θέατρο και που ουσιαστικά αυτό παρουσιάζει η τριεπίπεδη, κοσμική, παρουσία του.  ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΉΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ενός αρχαίου θεάτρου, ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ... 

 

Οτι δηλαδή,  τα θέατρα ήσαν ΤΕΧΝΗΤΑ κάτοπτρα, με συγκεκριμένη ΕΣΤΙΑ.   

 

Ας αναλύσουμε το όνομα της πόλεως στην οποία ανήκε το παρακάτω εικονιζόμενο θέατρο.   ΕΡΕΤΡΙΑ

 

ερε = ρεε  + Τ + ΑΡΙ =  εκεί , στο χώρο αυτό δηλαδή, ΡΕΕΙ αυτός που το ΄΄Τ΄΄ μπορεί να ΑΡΕΙ ...  το ΄΄Τ΄΄ είναι το ιδεόγραμμα του πτωτικού ανθρώπου, του ακέφαλου σταυρού...  Ο σταυρός είναι ο άνθρωπος που επαναθεώνεται .  ξεφεύγοντας - σαν πνεύμα βέβαια από τα δεσμά της βαρύτητας.   Αυτός που μπορεί να το κάνει αυτό είναι μόνο ο ΝΟΥΣ, που είναι το κομμάτι του σταυρού που λείπει από το ΄΄Τ΄΄ ...   εκεί λοιπόν στην ΕΡΕΤΡΙΑ , ήταν ευνοϊκές οι συνθήκες για επαναθέωση του ανθρώπου.  Ισως αυτό να εξηγεί τη μανία των Περσών - ο θεός τους ήταν ο Βάαλ , δηλαδή ο διάβολος και παρίστατο με ανθρώπινο πρόσωπο που τα γένια του ήταν πύρινα - κατά των Ερετριέων... Διέλυσαν την πόλη , αφού την περικύκλωσαν , έσφαξαν τους κατοίκους της και πήραν μόνο 800 ζωντανούς σκλάβους στην Περσία.  Εκεί τους άφησαν να ζήσουν στο χωριό Τακρίτ, γενέτειρα του ΄΄Ιρακινού΄΄ Σαντάμ Χουσείν, που στη συνέχεια πολέμησε και νίκησε τους Ιρανούς (Πέρσες), αφού ίδρυσε το κόμμα του ΜΠΑΑΘ (= ΒΑΘΗ , αναγραμματισμός του ΘΗΒΑ) κλπ κλπ ...  

 

Το όνομα της πόλης , έχει να κάνει άμεσα με το ρόλο του θεάτρου της...  όπως και στη Δω Δώνη , έτσι και στην Ερέτρια και αλλαχού...

 

Στην παρακάτω εικόνα προσπαθούμε να αποδώσουμε όσο πιο παραστατικά μπορούμε, αυτή την εικόνα.  Τρία γεωενεργειακά ρευστά (κόκκινες διακεκομμένες γραμμές) έρχονται και επιπίπτουν πάνω στις λίθινες  - ή μαρμάρινες - παρειές του θεάτρου (κίτρινος κύκλος). Τα γεωενεργειακά ρευστά τότε αντανακλώνται (γαλάζιες διακεκομμένες γραμμές) και συγκεντρώνονται στο κέντρο του θεάτρου (μαύρος κύκλος).

 

 

 

Ετσι , θα δούμε αν το ερευνήσουμε, ότι τα αρχαία θέατρα, ευρίσκονταν  σε διασταυρώσεις γεωενεργειακών ρευστών, πιθανότατα δε ισχυρής κοσμικής ακτινοβολίας και ειδικά αστρικής ακτινοβολίας από ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΡΑ. Πιστεύουμε ότι αυτό θα βρούμε στην Ερέτρια και στη Δωδώνη.  Σε μεταγενέστερες πόλεις - μετά τον τελευταίο κατακλυσμό - όπου υπάρχουν θέατρα , ίσως να βρούμε συγκεντρώσεις τελλουρικών ρευμάτων, με τα οποία επεδίωκαν την ΄΄κάθαρση΄΄ , την ΄΄στήριξη΄΄ των ΄΄θεών΄΄ και τη συγκέντρωση του ανθρώπινου φόβου... 

 

Ο παραλληλισμός ίσως μας δώσει απαντήσεις για το ρόλο των σημερινών ΄΄γηπέδων΄΄ , τα οποία είναι ουσιαστικά διπλά λειτουργούντα θέατρα, και στα οποία ΄΄εξάγονται ΄΄ τα πιό άσχημα ανθρώπινα συναισθήματα...  Και δυστυχώς ο γράφων έχει συμμετάσχει άθελά του σε αυτό  το παιχνίδι.   Και πάντα επέστρεφε στην οικία του κουρασμένος και ενεργειακά ΄΄ρουφηγμένος΄΄ , μετά από κάθε ποδοσφαιρικό αγώνα ...  Τώρα , αφού συντελέσθηκε η αυτογνωσία με την λειτουργία της συνειδητότητάς του, δεν μπορεί πλέον να περάσει ούτε έξω από ποδοσφαιρικό γήπεδο..  

 

Δεν γνωρίζουμε , βέβαια σήμερα ,  αν τα τελλουριακά ή και άλλα γεωενεργειακά ρευστά, διέρχονται από τους ίδιους χώρους που υπάρχουν τα αρχαία θέατρα, όπως φαίνεται ότι διήρχοντο την εποχή που εκείνα κατασκευάσθηκαν. Αυτό είναι  αντικείμενο προς διερεύνηση απο το ΙΓΕΚ.  

Τα θέατρα, είναι σίγουρα , νεότερες , χρονολογικά καταστάσεις , από τις κυκλώπειες κατασκευές, τους ορθόλιθους (μενχίρ) και τις λιθοτράπεζες (ντολμέν).   Ας δούμε το σχήμα τους .

                             

Είναι δεδομένο ότι τα θέατρα στην αρχαία Ελλάδα ήταν ΜΙΣΕΣ κατασκευές. Σήμερα τα αντίστοιχα γήπεδα , είναι ολόπλευρες κατασκευές. Κάποιος σοφός φίλος μου έλεγε κάποτε, ότι τα θέατρα λειτουργούν στο κοσμικό αλλά και στο ΑΙΘΕΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.  Τη λειτουργία τους στο αιθερικό επίπεδο δεν την βλέπουμε , ούτε είναι εύκολο να την αντιληφθούμε με τις αισθήσεις μας. Μόνο κάποια άτομα με ειδικές ψυχικές ικανότητες αντι - λαμβάνονται τα γεωενεργειακά ρευστά που ρέουν στα αρχαία θέατρα.

Η ετοιμολογία της λέξης σε πρώτο επίπεδο - εμφαίνον - μας λέει απλά τα εξής  : ΘΕΑΤΡΟΝ --> ΘΕΑ + Τ + ΡΟΝ = Θέα των ροών.  Είναι η θέαση των γεωενεργειακών ρευστών.

Η ετοιμολογία της λέξης σε δεύτερο επίπεδο - σημαίνον - μας λέει τα εξής  : ΘΕΑΤΡΟΝ --> ΘΕΑ + Τ + ΡΟΝ.   Και εδώ η αναφορά  στις ΡΟΕΣ (ρον = ροών) γεωενέργειεας μας φανερώνει πολλά...  Το ιδεόγραμμα ΄΄Τ΄΄ παριστά δύο κάθετες ροές , που όμως η μία δεν διαπερνά την άλλη.  Παριστά επίσης τον ακέφαλο σταυρό και ως εκ τούτου τον πτωτικό άνθρωπο.  Είναι το αρχικό γράμμα του λήμματος ΤΕΛΟΣ.  Ομως από το ηλεκτρονικό λεξικό  ‘ματζέντα γκόλντ’ μαθαίνουμε ότι : Τέλλ(ομαι) = γίνομαι , υφίσταμαι, λαμβάνω σύσταση, κατασκευάζομαι, υλοποιούμαι.  Η συνένωση των 3 λημμάτων μας δίδει το προφανές.  ‘ΘΕΑ + Τ (ΕΛΛ) + ΡΟ(Ω)Ν ’ είναι η θέα (αντίληψη με τα μάτια της ψυχής, όχι τους οφθαλμούς) ενός υλοποιημένου γεωενεργειακού ρευστού. 

  Η απουσία του ιδεογράμματος Ώ΄  ή Ο - ΜΕΓΑ , φανερώνει την απουσία ροής τέτοιας υφής. Η ροή , εχει συστατικό της το ΄΄Ο ΄΄ - ΜΙΚΡΟΝ, που είναι Ο - Μη - ΚΡΟΝ (ιο).  Δηλαδή δεν είναι ΚΡΟΝΙΑ ροή. Κατ΄ άλλη  έννοια, ο ΚΡΟΝΟΣ  (διάβολος) σχετίζεται με το ΧΡΟΝΟ (όλα τα πτωτικά όντα το ίδιο σχετίζονται) , δεν είναι δια-χρονική ροή, αλλά ούτε και πεπερασμένη σε χρόνο.

Αν κάποιος εξ ημών ευρεθεί εις το χώρο του θεάτρου της ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ (ΕΠΙ + Δ+ΑΥΡΟΣ) θα αισθανθεί αμέσως εφορία. Είναι το ίδιο άλλωστε το όνομα του χώρου που δεν μας κρύβει ότι πρόκειται για ΑΥΡΑ και μάλιστα αρσενικού, άρα, θετικού τύπου.

Από το λήμμα ΘΕΑ- Τ -ΡΟΝ , είναι εύκολο να ΔΕΙ κανείς το λήμμα  ΑΜΦΙ - ΘΕΑ - Τ -ΡΟΝ.  Δηλαδή την με τα μάτια της ψυχής, θέαση ενεργοποιημένων  ροών γεωενεργειακών ρευστών που ρέουν και από τις δύο πλευρές.

Στην αμέσως επόμενη δορυφορική εικόνα της Ακρόπολης των ΜΗ ΚΥΝΩΝ, φαίνονται 2 ροές που εστιάζονται στο περίεργο κυκλικό κτίσμα με τις 2 σειρές λίθινων πλακών.  Νομίζω ότι πρόκειται για τυπική περίπτωση   αμφιθεατρικών ροών γεωενεργειακών ρευστών. 

Η εύρεση μεταλλικών ελασμάτων σε κάποια θέατρα , νομίζω ότι έχει να κάνει με την ενίσχυσή της αγωγιμότητάς τους όσον αφορά την ενίσχυση των ροών των γεωενεργειακών ρευστών  , μέσα από αυτά. 

Τα θέατρα τελικά , μπορούμε αβίαστα να πούμε, ότι ήταν συγκεντρωτές γεωενεργειακών ρευστών. Αναλύονται τα γεωενεργειακά ρευστά στο χώρο της αρχαίας Επιδαύρου. Παραθέτουμε εικόνα από δορυφόρο , που αφορά μιά πρώτη εκτίμησή μας για την λειτουργία των γεωενεργειακών ρευστών στην περιοχή της Επιδαύρου.  Φαίνεται ότι το αρχαίο θέατρο εκεί λειτουργεί  σαν ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΗΣ  ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ.  

 

                               Κων/νος Ε. Στρωματιάς      Πρόεδρος Ινστιτούτου Γεωπαθητικών Ερευνών  Κύπρου      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     
 
 
 


Ε
 
  copyright © ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΕΩΠΑΘΗΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΥΠΡΟΥ